Skodálatos 120LS
Szöveges ítélet
A kocsit szüleimtől kaptam karácsonyra, mivel találtak egy ugyanilyet csak jobb állapotban:D Üzembentartóival használom így nem kell a kocsi értékének 2xesét átírás miatt elkölteni. A motor 20 fok felett pöccre beindul szivató nélkül. Fél perc 1500as fordulaton tartás után már le sem fullad magától:D. A gyorsulást nevezhetjük dinamikusnak mondjuk egy zilhez képest. Városba tökéletes hipp-hopp 60on van, onnantól 4es ami egyenletesen gyorsítja az autót egészen 140ig. 90nél elviselhető a hangja és 6 liter körül fogyaszt, a felett pedig órdít a motor és akár 10 literig felkúszik a fogyasztás. Az eredetileg LS kiadás annyiban nyílvánul meg hogy van fordulatszámmérőm is. Mivel a motor hátul van a kormánykereket könnyű szerrel tekergethetjük. A sportosan bevett kanyarokat is biztosan tartja. Bármit potom pénzért szerezhetünk hozzá és struktúrája annyira egyszerű hogy hozzá nem értő ember is meg tudja javítani.
És kényelmes. Nagy benne a hely. 190 centi magas vagyok és kényelmesen elférek magam mögött. Óriás 400 literes csomagtere (első+ hátsó ülések mögötti csomagtartó) bármennyi csomagot elnyel és az első ülések alá is befér 2-2 cipősdoboznyi cucc.
Hátránya, hogy autópályára már nem való, de 90-95 tel kényelmesen haladhatunk vele országúton. Mondhatnánk az MO-s királya.
Szereti a rozsda sajnos.
Hibalista
- A generátor tartócsavarmenete beszakadt és berezonált a motortól, majd ledobta az ékszíjat. 1 fúrás+ 400 forintos ékszíj
- A kaszni rohad
- Jobboldali keréktartó kar kiugrott, az autó kormányozhatatlanná vált, szerencsére parkolásnál. (A parkolóban 1 óra alatt összeraktuk)
Ide hordtam szervizbe
Magam szerelgetem
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 19860 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
