Prágai harckocsi
Szöveges ítélet
Nagysz?l?k vették, majd 8 év alatt mentek vele 27000km-et. sokat állt. garázsban. mikor megkaptam szinte még újnak nézett ki mivel alig használták, viszont a sok állás miatt a motor nem volt toppon.
els? autóm volt, csipáztam. aztán faternak bedöglött a pözsója uh kölcsönvette úgy 40ezer km erejéig. ez id? alatt sikerült lenullázni a gépet. örökké felfort, a karbit nem tudtuk úgy beállítani, hogy ne fogyaszzon 9-10 litert. hengerfej tömítés párszor átégett, stb. fater "használta"...
elkezd?döt a tuning id?szak. kapott új karbit, elfokolt vezérm?tengelyt, keményebb futóm?vet, sp. kipufogórendszert, felnit, gumit stb.
amikor már csak a fényezés volt hátra eltört az egyik olajlehúzó gy?r?, full generál kellett volna.
na ez lett a vége, itt eladtam. a végén már csak a szívás volt vele (nyelte a pénzt, zöldkártyát nem kapta meg stb)
az elején szerettem. ha jól karban van tartva akkor jó lehet nyugdíjasoknak, vagy városi tanknak... a maga idejében amikor a trabant, warburg, lada, skoda választék volt csak akkor jó választás volt/lehetett.
Hibalista
- ablakmosó szivattyú
- kilóméterszámláló
- olajlehúzó gy?r?
- karburátor
- generátor
- hátsó fék
-
-
Ide hordtam szervizbe
Skodadoki - nem tudom eldönteni, hogy lámer és nem ért a dolgához, vagypedig egyszer?en csak egy lehúzó...
senki ne vigye oda skodáját...
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Asztalos Zoltán (tischler)
Ért hozzá, és korrekt...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | els? autó | Következő autója? | Ford Escort |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
