A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 105 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy tévedés

Szöveges ítélet

Kis pénz, nagy türelmetlenség, ebb?l lett a 105-ös. Utólag talán jobb lett volna várni, gy?jteni még pénzt, valami komolyabbra.
M?szaki gond nem volt vele, de a többi élmény a mai napig meghatározó. Kényelemr?l egyszer?en nem beszélhetünk. A bels? tér kicsi, a kerékdob belóg, a pedálok középre húzva, a vezet? ferdén ül. A fapad csúcsa, gurtnival húzzuk be az ajtót. Zsiguli könyöktámaszokat raktam be, hogy valami autóformája legyen. Rádiónak nincs helye, oldd meg ahogy tudod. A csomagtartó el?l, alaktalan, pakolni lehet bele, de legjobb alaktalan bugyrokkal kitölteni. Pót csomagtartó van viszont a hátsó üléstámla mögött. A hátul ül?knek pedig duruzsol a motor. A duruzsolásból 46 lóer? jött ki, ez már akkor is ijeszt?en kevés volt. El?kel? nyugalommal kellett autózni, mint az arab sejk a Rolls-Royce-ban, akit nem érdekel, hogy néhányan, azaz mindenki elmegy mellette. El?zni is lehetett, teherautókat, megfontoltan, több kilométeres kilátással el?re. A gázpedál lenyomására ugyanis el?ször nem történt semmi, utána meg a saját kedve szerint kezdett gyorsítani.
Hirtelen man?verekt?l is tartózkodni kellett, f?leg télen, mert a nehéz seggét szívesen eldobta oldalra, mialatt a könny? eleje nem talált fogást az úttesten. Szóval farmotor.
Az tény, hogy 100 körüli tempónál csak 7 litert evett, városban is étvágytalan volt. Állítólag a mai ólommentes benzin nem jó nekik, a szelepekhez, vagy én nem fudom hova, kell az ólomadalék.
A szomszéd is okoskodott: "...nekem olyan rosszul nem mehet,hogy Skodám legyen" - mondta a nagypolszkija alól, mert épp az alját er?sítette Epokittal.
Na. Ez 25 éve volt. Az id? megszépíti az emlékeket?

Hibalista

- Új autó volt, a szalonból, a 21000 km alatt nem produkált hibát. 1500 km körül puha lett a fék, ezt azonnal kileveg?ztették, többet nem fordult el?. Csak a kötelez? szervízen jártam. Párezer km-nél valami kosszal eltömtük a tanksapka leveg?furatát, a fele benzint már nem tudta kiszívni, de némi szenvedés árán erre rájöttünk magunk is.

Ide hordtam szervizbe

Afit-szervíz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1980
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? motor Következő autója? FSO 1500
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)