Nagy, piros és nehéz lenyelni
Szöveges ítélet
Els? szerelem. Fateré volt, piros, kereklámpás, benzinszagú. Tettem bele vadiúj kazis magnót.
Sajnos lejárt a m?szaki, most ott áll a kertben hóval fedve. Dédelgetett álmom, hogy újraélesztem és simogatva beteszem egy vitrinbe, mint gyerekkorom meghatározó m?tárgyát. Gyönyör?, meseszép és csak imádni lehet az édes kerek lámpáit...
Egykorúak vagyunk, majdnem ikrek. Ha most eladnám kapnék érte húszezret. Talán mire 40 leszek már becsülni fogják és mire 60 tán majd annyit ér, hogy vehetnék egy házat bel?le.
Ami jó:
- négy kereke van
- keveset fogyaszt
- hátsó ülés mögötti csomagtartó.
Ami rossz:
- cocialista m?remek, valamivel tényleg mindig z?r volt.
- 90 felett dobhártya szakadás
- autóúton lehetetlen vele el?zni (persze mit is várunk 45 lóer?t?l)
- az els? csomagtartó teljesen egyedi az autóiparban: a megpakolhatatlan forma és az oldalra nyíló fedél örökre beírta magát a történelembe. Aki a gerince épségét akarja kockára tenni annak érdemes szélviharban behajolnia a csomagok közé és várnia hogy a vitorlaként verdes? ajtó mikor csapódik a hátára.
- a kasztrendszer legalja.
Hibalista
- Minden, még az ablakteker? füle is letört 1x.
-
- Legismertebb: gázbowden shoppingolás menet
- Leggyakoribb: ac pumpa membrán
- Legelcsépeltebb: felforrt h?t?víz az M7-esen
- Legkínosabb: önindító recsegés piroslámpás lefulladásnál
- Legviccesebb: beragadt gázpedál az aluminium ház és réz rugó különös szimbiózisa által. Lábfejjel húztam vissza, annyira akart menni a kicsike.
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Balogh XI. ker. ?rmez?
Skoda szaki.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | VW Jetta Diesel |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
