Motor, meghajtás hátul,vörös és nem Porsche?
Szöveges ítélet
Első autóm volt, ahogy a családnak is. Vakon vettük, de az odafigyelést meghálálta. Két hét után a km-számláló megállt,majd egy év múlva váratlanul újra elindult, 100000-rel többel (bizos nem volt visszatekerve, ááááh). Az új fényezés után Ferrarikat megszégyenítő kasztnija volt, csak sokkal kényelmesebb. Ringatózása, süppedós ülései, általábanszép hangja, kezessége miatt csodálatos volt, műszaki állapota miatt kevésbé. Ha valami elromlott, jött hozzá még öt másik. Nekem sosem forrt, de egyszer 70-nél kiesett a jobb hátsó, a fél dobfékkel együtt. Skodával határosan megúsztuk. A többfokozatú ablaktörlőt csak a mostani autómban ismertem meg, és fél évig a kocsi csavarhúzóval indult (ballagáson öltönyben...). Szerelés és alkatrészárak?! Bálint a bontóban 4 doboz Kőbányaiért a fél motort kicserélte, a bontós meg kért egy ötszázast.
Előztem vele Asztrákat, télen egy centis hóban már vittem kézifékesezni a focipályára (nem volt ellenfele), a meleg motorháztetőn a kis szpoiler segítségével télen sem fáztak a mesztelen női popsik...mi kell még?
Szerettem, imádtam, bálványoztam, és ha sok pénzem lesz, veszek egyet megint, kiviszem a Lotushoz, és mosolyogva alázom a német precizeket!
Addig is csak ajánlani tudom gurulni, bütykölni, bandázni, családot alapítani, vagy csak gyakorlásra.
Hibalista
- Rotorcsere, 10 felett már nem számoltam, kihegesztések, trafó, 2 akksi, bal bajuszkapocsoló, gyújtáskapcsoló, fél váltó+kuplung+kinyomócsapágy, és egyszer kiesett a jobb hátsó kerék...
Ide hordtam szervizbe
Sok helyen járt, de Bálint a király!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Peugeot |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
