Morajló sárga villám....
Szöveges ítélet
Első tulajtól vettem, hibátlan, gyári, megkímélt állapotban volt! Motorja kissé erőtlen volt, amit egy karburátor(saját fúvókázású!), gyújtás (elektromos), kipufogó (cápa BMW hátsó dobjából én magam készítettem!) cseréjével, ill. gyujtásbeállítással kiküszöböltem!
Nagyon szerettem, azóta sem találtam még egy ilyen jó skodát!!!
A mai napig örömmel gondodlok rá.....
Hibalista
- Gyújtás-elosztó fedél, rotor!!!! 560 ft & 390 ft ba került....
-
-
- NEM forrt a víze, nem hagyott ott sehol.... Ennek titka: KARBANTARTÁS!!!!!!!!
Ide hordtam szervizbe
Saját magam javítottam, szerelőnek nem hiszek, szervízbe meg még az újat sem fogom vinni, mert lehúznak... amúgy skodaőrült vagyok...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 125000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 105 S | Következő autója? | Skoda Octavia 1.9 TDi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
