megbízhatóság mintaképe
Szöveges ítélet
a motor kicsit hangos, nem vészes, csak szokás dolga, 3. fokozatban 40-nél, 4. fokozatban 60-nál kellemetlen rezonálás. elöl és hátul a hely alig-alig kisebb, mint a Peugeot 206-ban. A mai napig megbízható, -15 fokig elsőre indul. Viszonylag jól bírja a magas fordulatot, de alacsonyabb fordulaton használva szinte örökös. Ideális városi autó, nem fogyaszt 8-nál többet. Ja,az évi 2-szeri olajcserét nagyon meghálálja, a kormányzás precíz, szinte szervós/fogasléces típus/. Rakodni csak sok kis táskába lehet, így a csomagtartó is elég nagy.
Hibalista
- elosztó 100000km-nél kiégett kb. 7000Ft/ szlovák korona kb. átszámítása az íráskor/
- ékszíj 80000km-nél kb. 750 Ft/azóta is azzal megy!!!/
- 120000-nél dugattyúgyűrűk és hajtókarok cseréje kb. 15000Ft
- a váltó, alváz, rugózás, kuplung esküszöm még eredeti gyári!!!
Ide hordtam szervizbe
Józsi, az aranykezű/ a Skodám pótpapája/
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 22 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Peugeot 206 1.4 55kW |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
