Megbízhatatlan dög
Szöveges ítélet
Az autó 1981.08.26.-án került forgalomba. Első tulajdonosa egy idős bácsi volt 2012 végéig. Utána egy autószerelőhöz került aki OT-nek akarta volna megcsinálni de idő és pénz hiányában eladta /ez még körlámpás 120-as volt/. Én meg ráúsztam... Megvettem bagóért, persze műszaki nélkül ráadásul. Egy valag pénzt ráköltöttem. Kívülről gyönyörűen nézett ki, de karbantartással senki nem foglalkozott.
Kezdődött azzal, hogy átégett a szelepfedél tömítés, állandóan szelephézagot kellett állítani pluszba még. Hengerfej pakolás is sokszor égett át. Rossz a váltója, rövidek a fokozatok, állandóan váltogatni. A fokozatokat nehéz megtalálni. A motor 1200 ccm-el és 38 kW-al iszonyatosan erőtlen. Hiába padlózod egyszerűen nem megy. Forralja a vizet, mindenhol szétrohad az összes cső. Az összes tömítése rossz volt, vadi újra lett cserélve de mindig elégett. Az olaj állandóan folyt belőle, de motor is nagyon eszi. Az alapjárat rendszerint elmegy, a karbi eltömődik állandóan... Nagyon rossz konstrukció az egész autó. A gyertyákat is sűrűn kell cserélni, beköpi olajjal. Elosztófedél és az egész gyújtás silány minőségű. Erőtlen autó ami ráadásul nagyon sokat fogyaszt.
Szinte nem volt olyan nap, hogy ne szerelgettem volna. Mindig valami elromlott rajta.
Hibalista
- Állandó gyújtáshiba, tömítések, karburátor, önindító... Egyszóval minden.
Ide hordtam szervizbe
Egyszer volt Újpesten az Istvántelki úton. Jó munkát végeztek relatíve olcsón.Csak hát sz*rból légvárat nem lehet csinálni...Ezen kívül általában magam szereltem.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 108000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 20193 | Következő autója? | 800 DX |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.2/10) |
