Lomha megbízható
Szöveges ítélet
Tulajdonképpen nem volt túl sok bajom az autóval, még vadászni is voltam vele. Mivel már átesett egy motorgenerálon, olajat szinte nem fogyasztott és benzinből is elég volt 6,5 l, persze országúton. Hűtési problémák nem voltak. Leginkább annak tudom ajánlani ezt a kocsit, aki ért az autószereléshez, és nem esik pánikba minden kis üzemzavarnál. Amihez volt otthon szerszámom azt magam megjavítottam. Akkor untam meg végleg ezt a kocsit amikor már sok helyen rozsdásodott és a kamionok is kezdtek letolni az útról. Előzni meg kell tanulni vele.
Hibalista
- Harmadik fokozat kapcsolóhüvely reteszgyűrűje elkopott, mert az előző tulajdonos kézifék gyanánt mindig ezt a fokozatot használta. A kopás miatt nem lehetett a fokozatot kapcsolni. Ezen kívűl néhány csekélység volt pl. hűtővízcső csere stb.
Ide hordtam szervizbe
A sebváltót egy Pest megyei szerelő cserélte ki, elég lehúzós volt, olyan alkatrészekért is pénzt kért amiket szerintem ki sem cserélt. Az Ecseri úti metrómegállónál volt a Skodás boltja, én nem mennék hozzá még egyszer.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Földvári József lippói (Baranya m.) autószerelő. Korrekt ember és ért az autókhoz. Mindenkinek ajánlom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Zil-130 a király!!! |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
