Lassú esz? ólommadár.
Szöveges ítélet
Hajóhinta rugózás, utazó 120, akkor még meg is áll ha kell, és jól fogyaszt. Gázadásra lassan reagál. Voltunk Bp-Bibione-Bp távon, hiba nélkül, de inkább belföldi távokra 4 embernek kényelmes ülések(fejtámla nincs, de a Favorit els? ülései kompatibilisek-bontóból), tudni kell a csomagtartóiba(2 van) pakolni, zajos motor, házi barkáccsal néhány decibelt lehet csökkenteni(PEMÜBEL a bels? térben), kedvez? fogyasztás, könny? orr(csúszós úton fokozott figyelem!), 8 év fölött rohadni kezd alul körbe.
Jótanácsok: légteleníteni úgy kell hogy járó motornál még 5-10 centit megemeljük az elejét. Nálam soha nem forrt fel. Kés?bb tovább javult a melegedés-f?tés amikor a termosztátot egyes Golf termosztátra cseréltem. Gázbowden sokat szakadt. Megoldás: Bowdenházcsere egy vastagabbra(macerás), a vékony gyári cseréje sodrott acél bowdenre.
Rozsdát írmagjában javítani-festeni. Vízpumpa manuális zsírzós! Dugattyúgy?r?ket azonnal cserélni ha üzemmeleg motornál a visszapillantóból szürke füstöt látunk(nekem nem volt ilyen, de látok sokat). Kb. 30 ezrenként hengerfejtömítést is (pár ezer forint), bár els?sorban használattól függ.
A tör?dést meghálálja, rendeltetésszer? használat esetén majdnem gondtalan autó.
Persze egy Astra vagy Golf jobb, de az ezzel egykorúak néha igen sokba kerülhetnek...
Hibalista
- Apró m?anyag vackok, bowdenház, bowden, hengerfejtömítés
- Nyolcezren belüli tétel
Ide hordtam szervizbe
Csak átvizsgálásra, de kés?bb másik autóval szerelésre is.
Tóbiás Zoltán, Bökényföldi-Zselic u. sarok.
A legnagyobb király. Amit megcsinál, az kész van...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Montego 2.0 HL | Következő autója? | Skoda Favorit |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
