Lassú és kényelmes
Szöveges ítélet
Ami nem tetszett, hogy a hideg téleken nem szeretett elindulni.
És innen csókoltatom azt a cseh mérnököt, aki képes volt ezt a "nagyszer?" csomagtartót megalkotni úgy, hogy nincs benne 30 cm egysíkú felület.
Utazási komfortban a hanger?t leszámítva sok mai középkategóriás kocsi nem éri utol, és a beltere is kell?képpen tágas volt.
Ugyanakkor megbízható volt ha odafigyeltek tá. És kapott egy elektronikus szabályozású megszakítót, amivel nem kellett csak 6-7 ezer kilométerenként a (féléves nagyátnézéskor) kipucolgatni.
És 120.000 km körül is megállt 1 literes olajfogyasztásban 1000 km alatt!
Hibalista
- Karburátor-csere és nyeles tengely+ csapágy volt csak, a többi csak kopó-fogyó alkatrész volt: gyertya, tömítés, olaj...
Ide hordtam szervizbe
Autóklub Veszprém. Na ennyi Mekk Eleket már régen láttam. Nem bírtak megcsinálni rajta els?re semmit sem. Volt rá példa, hogy a nyeles tengelyt cserélte ki a tag, de annyi már nem volt benne, hogy a csapágyat is (akkor volt is vagy 2000 Ft) kicserélje. 2 héten belül vissza is vihettem még egy félnapos melóra és vagy 25000-es újabb munkadíjra.Hogy innen is üdvözöljem mégegyszer.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Faterom, aki ha valamit megcsinált, akkor az meg volt csinálva. Ja és fülre beállította a motort az ideális állapotra, mégha a zöldkártyások el is izélgették onnan állandóan.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 69000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ford |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
