Kedves
Szöveges ítélet
Trabant után következett, így maga volt a kényelem, teljesen úgy nézett ki, mint egy autó. Az orrmotor els?kerék hajtás után kicsit szokni kellett a farrmotor hátsókerék hajtást, de amikor sikerült megtanulni kifejezetten élvezetes volt. Nagyon szerettem vele a Fels?tárkány-Lillafüred közötti utat, nagyon jó volt a kanyarokban csak a motorja volt gyenge az emelked?höz. A motor egyébként mindenhez gyenge volt. Életem talán legmegrázóbb élménye volt, hogy az 5-ösön valahol Kiskunfélegyháza után elkezdtem el?zni egy pótos IFA-t, szembe pedig jött egy KAMAZ, az IFA álllati hosszú volt a KAMAZ h?t?rácsa egyre nagyobb és rondább, a Skoda pedig nem akart gyorsulni. Az utolsó pillanatban azért vége lett az IFA-nak. Megtanult vele az ember lendületb?l közlekedni. Azóta sok er?s autóm volt már, de máig bennem van, hogy el?zni nem közvetlenül az el?ttem lev? autóra rátapadva kell, hanem kicsit lemaradva, hogy lendületet lehessen venni. A forgalmat pedig azóta is 5-600 m-re el?re figyelem. Nagyon hasznos volt, hogy ennyi mindenre megtanított. A tél külön élvezet volt, a gyerekek imádták, hogy lehet vele szánkózni, meg keresztbe fordulva menni az úton. Ha nem figyelt az ember persze könnyen megtréfálta az autó, de ennél kézben tarthatóbb autó akkoriban nem volt, ha kersztbe állt vagy csak elkezdte magát riszálni könnyen vissza lehetett hozni, az utána hajtott Ladával ez már nem ment ilyen egyszer?en. Ha motor lett volna az autóban teljesen jó lett volna, így egy kicsit gyengécske volt. Az árát nagyon megérte, 3 évesen 100 ezer km-el, úgy hogy minden elkezdett rajta szétesni, pl. az összes gumics? (volt rajta b?ven) egyszerre kezdett el spriccelni, uygyanannyit kaptam érte, mint amennyiért vettem. Ilyen azóta sem történt velem.
Hibalista
- Amikor elérte a 100 ezret minden, addig apróságok: Elvesztette az alapjárati fúvókát a karburátorból. kétszer szétment a kuplung szerkezet, azután kicseréltük a korábbi verzió spirálrugós megoldására, az jó volt. Néha felforrt a víz, hidegben nem szeretett elindulni, néha egy-egy kapcsoló elhagyta magát.
Ide hordtam szervizbe
Különböz? AFIT-ok, egyik rosszabb, mint a másik.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 s combi | Következő autója? | Lada 2105 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
