Jó öreg skudri az én gépsárkányom!!
Szöveges ítélet
Lassan 2 éve hogy megvettem! Ez életem első autója és nem bántam meg hogy megvettem, sőt... Örülök hogy a családunk skodás így szerettem bele ezekbe az autókba. Imádom!!! Egyszerűen leírhatatlan milyen élmény benne ülni. Érezni vele az utat és ami nekem talán a legfontosabb: hallom a motort hogy jár és ezt nem rossz értelemben kell venni! Van neki hangja és nem olyan mint az új autók, hogy csak fülelek előrefele hogy most mivan jár-vagy nem jár???! :) Olcsó a fenntartása, jó a fogyasztása, az enyém még az olajat sem eszi mint az állat persze olajfogyasztása van valamennyi mivel 22 éves már a kisöreg! Az én skudrim 130 L-es, viszonylag a gyorsulása is jó, 65 lóerő gyárilag tehát ha kell lépi a kiló30at utazóba de mentem már vele 155 km/h-val!!! Egyszerűen megunhatatlan nagyon jó kisautó. Az én skudrimnak le van ültetve az eleje nagyobb kerekek vannak alatta mint gyárilag és olyan gyönyörűen fekszi az utat még 140-él is hogy eszméletlen! Nagyon hálás kis jószágok ezek az autók engem mindig hazahozott pedig én már azt hittem hogy ott fog hagyni de mégis lassacskán és hazaértem vele(és ekkor se nagy gond volt vele). Jó lehet kell vele foglalkozni mert nem egy új autó de még mindig azt mondom, kiváncsi leszek egy mostani új autóra 22 éves korára /a középkategóriások között/, úgy, hogy nagyobb felújítást nem hajtanak végre rajta és nem kasznizzák...:)
Összefoglalóan: A világ egyik csodája: Skoda 130L!!! Skoda 130L FOREVER
<-
Ez volt régen!!! Most 2008.05.07.
Motorgenerálozva / új hengerfej, felesztergálva, új gls dugattyúk, gyűrűzve, szelepszárszimeringezve, vezérműlánc fogaskerékkel kicserélve, új favorit főtengely, csont új minden benne/ Fék generál: főfékmunkahenger, rásegítőcsere, kuplungszerkezet felújítva, futóművek felújítva, féltengelyek kicserélve, kerékagycsapágyak újak, kormánymű felújítva, egy-két hónapon belül váltó újítás koppra, új ventillátor motorral direktre kötve, olajpumpa felesztergálva. Egyszóval új autó :D:D Most lakatolják: első sárvédők ujak lesznek, köténylemez, alja ki lesz lakatolva üregvédőzve lesz, rücsizve az alja, taposók elöl hátul. Utána fényezés telibe az egészet, új szőnyegezése lesz a gépnek, ülések újra lesznek húzva plüssel....:)
most tartok vele 1100 km-nél első olajcsere is megvolt, voltam vele pacimérésen bejáratás vége felé 48 KW!!!!!!!
Jó lett....:D
Skoda 130 L Forever!!!!
Hibalista
- Generátor, főfékmunkahenger, vízhőfok visszajelző óra, fes. szabályzó,benzinszint visszajelző óra,kilóméteróra, hátsó ív cserés is volt nagyjából ennyi...:)
-
- fent elsoroltak lettek megcsinálva...:)
Ide hordtam szervizbe
A szerelő Én magam vagyok, meg édesapám.
A generált apukám régi barátja egy profi autószerelő csinálta...Kecskemét
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 245000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nekem ugyan nem kell semmilyen más autó!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
