A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jámbor jóbarát

Szöveges ítélet

Els? autónak lett véve. Körvonalaim voltak róla mert Nagyapámnak is van egy, ismertem a gyengéit és az erényeit. Mikor hozzám került
nem volt a legjobb állapotban, a kaszni csillogott villogott, de tele volt berhelve. Kezdetben a néha nálam is inteligensebb indításgátlós riasztó akasztott ki, kés?bb a motor! A hengerfejtömítés ki lett cserélve, de nem lett síkolva a fej ezért szépen lassan inni kezdte a vízet. A karburátor fedél el volt ferdülve ezért fars leveg?t szívott. Az elöz? tulaj ezt nagyobb fúvókákkal kompenzálta. A menetdinamika kiszámíthatatlan, a fogyasztás nagy volt. Miután rendbe lett téve nem volt több gond vele! A köszön? kapcsoló kezdetben csak annyi gondot okozott, hogy kikapcsolás után a kontroll lámpája égve maradt. Kés?bb az index is nélkülözte az együtt m?ködést.
A kipuffogó végét egy bizonyos fordulaton jelentkez? vas-rezonátor jelentette. A hátsó és egyben egyetlen abalakf?tés relé, egy kis csiszolással, és egy kis éríntkez? egyengetéssel már m?ködött. Közben szépen csiszolódtunk össze, az els? évben szegénykém összeroppant egy kicsit. Ez úgy történt, hogy a parkolóban nem tudott elugrani egy friss zöldkártyás Opel Record elöl. A mai napig nem értem mi az összefüggés, de a becsületes kártev?, aki otthagyta az adatait a szélvéd?n, késöbb a zöldkártyával magyarázta a dolgot. Részemr?l a biztosító jól fizetett, és megspóroltam a két új lengéscsillapító árát. Az autó menetdinamikája szerintem jó úgy 50km/h- ig. A futóm? kell?en lágy, és jól bírja a Budapesti utakat. A karosszéria is jól bírta magát, nem ette a rozsda (csak egy kicsit). Az alkatrészek árai
néha nevetségesen alacsonyak, igaz a min?ségük is. Engem nem hagyott cserben egyszer sem, igaz a karbantartása nálam szívügy volt. Ami nem úgy müködött, vagy rosszul az már mehetett is a kukába. Az orrkönny?sége és a csomagtartó lehetelen formája valóban szürny? tudott lenni, a liter megvolt csak a rámolhatóság nem. Az olajat sajnos ette a kicsike, ha még megvan egy kicsit és szimeringeztetem a hengerfejet akkor valószín?leg nem 8dl/1000km, hanem 1-2dl/ 1000km a fogyasztása. Üzemanyagból is evett rendesen, mivel városban használtam rövid távon, ez érthet? volt! Az ajtó zárak befagyásra hajlamossága nálam is megmutatta magát, amikor mentem csináltatni új kulcsot a régi fáradékonysága miatt, a kulcsos ember rögtön lereagálta a dolgot. -Higed az id?, fagynak be a Skoda zárak. -Az én autómban is benne volt a kötelez? termosztát kapcsoló, igaz nem m?ködött. Miután beforrasztottam a vezetékeket, és a testet is rendesen megkapta a motor már szépen m?ködött. Ez a trehány szerelés, sajnos jellemz? volt az utólag berakott dolgokra. A kardánbox három darabban volt, kicseréltem és tettem bele hifit is.
Télen nekem is sikerült elcsúsznom a havas úton, s?t egyszer egy nagy ess?ben is majdnem leel?zött az autó eleje. A fékek nagyon jók, az ülések kényelmesek, a kormány is jó helyen van:)
Az oka, hogy lecseréltem az, hogy kezdett a rozsda el?jönni rajta, és a motor is kezdte követelni a felújítást. Ha Nagyapám
megkímélt jószágát megtudtam volna szerezni, még ma is és holnap is csak Skodával járnék! Élj soká Skoda.

Hibalista

- Kipuffogó, hengerfej tömítés, karburátor fedél, vész kapcsoló( nem tud mi a hivatalos neve, köszön? kapcsoló), az index kapcsolóban a reflektor /tompított átkapcsoló kis m?anyag pöcök, hátsó ablakf?tés relé, üzemanyagszíntjelz?, kormányösszeköt? gömbfej (nem volt kötelez?, de a vizsgabiztos kedvében szerettem volna járni), két els? lengéscsillapító.
-

Ide hordtam szervizbe

Nagyapám szerel?je, jó de mindent kicserélt ami kopott volt. Vagyis nagyon precíz, de nagyon drága.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Én. Lassan belejöttem a dologba, bár sokat szívtam közben.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1988
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 82000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Suzuki ALto 1.1 GL már megvan!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)