A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádat tárgya

Szöveges ítélet

Első autóm volt...
cserélt hátsó rész (törés miatt), kevés kilométer, és teknősbéka gyorsaság.. ez jellemzte leginkább, de nem sokáig :)
Amit nagyon gyorsan megcsináltam, az a vezérműláncszett csere, két hátsó lengéscsillapító, és egy féltengely csere volt, illetve egy kis karburátor beszabályozás után élet költözött a motorba...
Kisvártatva viszont leszedtem a szívócsonkot, kipolíroztam, a furatait a blokkhoz illesztettem (gennyes meló), kapott egy 110R karbit, megoldottam a 2-es karbitorok mechanikus nyitását, adott gázpedál állásnál, egy jó ismerős, meg hegesztett hozzá, egy istenes kipuffogót... no meg BONTEX ViRuS gyertyákat kapott... és teljes légszűrőház átalakításon esett át (ekkor kb 80 Kg fix tömeget raktam a csomagtartóba) sokkal jobb lett az úttartása, a kanyarokat meg egyenesen élvezet volt vele bevenni...és ami nem utolsó dolog, az, hogy ült az eleje...
tanúm van rá, hogy az M7-esen 150-160-nal előztem opel astrát, egyenesben...
a 40000 km-t biztos nem köszönte meg a motor, folyamatos 10000km-enként szelephézag, és megszakító ellenőrzésen esett át.
az olaj kizárólag GTX-3 as, Protec Booster adalékkal minden alkalommal 10000-ként cserélve
A víz egyszer sem forrt fel, nem tudom kinek mi baja lehett a skodákkal, de ez az átok engem elkerült...

Bár imádtam a hangját, de a hangrendszer amit bele sikerült raknom elég jól szólt, de sokszor csak örömautzás volt és akkor csak a motor üvölt...
Eladás előtt a karbi, meg ba légszűrőház vissza lett alakítva, a többi már az új tulaj dolga volt, nosztalgiából visszavenném... de szerintem már roncsautóként végezhette, valamelyik autókereskedés beszámításakor (fáj ebbe belegondolni is)

Hibalista

- hátsó futóműben valami néha megszólalt...
- amig nálam volt folyamatosan csavaroztam a verdát, de jó érzés volt törődni vele :) ja igen volt egy gázbovden szakadás...

Ide hordtam szervizbe

én magam szervizeltem

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1984
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 59000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? szülök Suzuki-ja Következő autója? Opel Astra 1.6 GL kombi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)