Igénytelen, kénylemes, olcsó autó.
Szöveges ítélet
Ez az autó, ami mindent kibír. Kinézetre, amikor megvettük teljesen le volt pukkanva. A gyári Skoda-rozsda szín sosem volt a tartósság jelképe. De motorilag tökéletes (35.000km... :-). A teljesítménye nem a legjobb, de azért nem annyira rossz, mit sokan gondolják (1050kcm motortól amúgy se várjunk sokat..). Autópályán 140-et mentem vele (lejt?n lefelé, hátszál... de tarósan:-)..
A mi az el?nye, az a hihetetlen igénytelensége: 4 év alatt kb 2* volt olaj cserélve, és sz?r? még 1*. És jól ment. Most lett nyugdíjazva, de még mindig m?köd?képes, pöccre indul.
Ja, és a híres skodás vízforralásnak nyoma sincs. Pedig nincs is benne külön kapcsoló. Annak ellenére, hogy igen csak hajtva volt.
És a kényelme sem rossz. (Most a vele egykorú kocsikat nézzük.) El lehet férni benne (8 ember a rekord :-))), és ergonomilag, is jó, nem úgy mint egy Lada, ahol vagy a kormány van közel, vagy a pedál távol...stb.
Csomagtartó nem túl nagy, de mégis 400l ha összeadjuk... Mi 6-an vagyunk a családba, és nyári Balatonozáskor csak sikerül mindent belepakolni, akár még + járókát a kistesónak is :-)
Szóval els? autónak nagyon jó. Ezen az ember megtanulhat vezetni anélkül, hogy összetörné magát, vagy ha megteszi, akkor hogy a gatyáját is ráfizesse a javításra.
Én csak ajánlani tudom mindenkinek. (nekünk most 2-van. És mindegyikr?l u.e. tudom elmondani. Igénytelen, kényelmes, és tartós.)
Hibalista
- Kopó alkatrészek. (Függ?csapszeg, fékek)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Trabant 601, Skoda 120, 105 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
