A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hogyan ereszkedjünk 50-ről nullára farnehéz autóval...

Szöveges ítélet

Imádom a hangját! Az öntöttvas hengerfejben másképp szólnak a szelepek! 47 ló, igaz, de annyit nem kapar a farnehéz paripa. Ha egyszer felpörög az a nagy marha lendkerék, tényleg kiugrik, pedig csak 1047ccm.
Olcsó hozzá az alkatrész. Nem előnytelen dolog egy indiai autó után.
Fékek:
Vigyázz, nagy fékezésnél még száraz úton is simán tologatja az elejét!!! Kell motorfékezni rendesen, és sorba pakolni vissza a fokozatokat negyedikből, már akár ötvenről is, inkább szokd meg, mert ez a fék csupán lassító szerkezet! ;) :(
Szóval: femerül benned adott forgali helyzetben a kósza gondolat: "meg kéne állni".
Először: kuplung 4->3, kuplung ráenged (inkább fogásponton tart), motor felbőg, és segítünk neki a kocsiszekrény sebességének mérséklésében a jól működő lassítószerkezetünkkel. Itt még megállásról nem beszélünk, mert ekkor még államtitok!
Másodszor: kuplung 3->2 (váltó enyhén reccsen, de ez itt normális), kuplung ráenged (inkább fogásponton tart), motor eléggé felbőg, és segítünk neki a kocsiszekrény sebességének további mérséklésében a jól működő lassítószerkezetünkkel. Itt már heveny szívdobogás közepette megálmodhatjuk a kocsinak kiszemelt, mintegy 3,5-ször 1,6m2-es területet. :) :) :)
Harmadszor: kuplung 2->1 (a váltó mindent bevet, csakhogy ezt ne tedd meg vele, de alacsonyabb sebességnél engedelmeskedik), kuplung ráenged (inkább fogásponton tart), motorból kikel a 47 vadállat hátrafelé, és jószándékúan segítünk nekik a kocsiszekrény megállításában (igen, jól olvastad; megállításában).Ekkor a már jól bevált lassítószerkezetünk észhez tér, és átváltozik igazi fékké!!! Hepi, pezsgő, az esetleges szívritmuszavarok helyreállnak, tenyér összecsap, tekintet pedig önfeledt-autómatikus állapotban a Krisztusi Égre szegez! (Elvégre keresztény állam vagyunk.)
Negyedszer: Ha kiszálltál, és már a bokád sem remeg, esetleg kapcsold le a lámpát, nyomd le a gombokat, és ha még lélekjelenléted engedi, integess a bezárt slusszkulcsnak! :)
Komolyra fordítva a szót; ez a jelenség 4-5 emberrel a fedélzeten teljesen eltűnik, mert a súlyeloszlás jobb lesz, de azért a fönt említett mozdulatsort kevésbé pánikszerűen érdemes gyakorolni, nagyon komolyan lehet vele vészfékezni.

Hibalista

- hátsó fékdob, műszerfalvilágítás, utastérvilágítás, olajpumpa, szelephézag, elosztófedél.

Ide hordtam szervizbe

Két utcával odébb, a legelső szerelőhöz. Igen jó, és ami fő, hogy türelmes szerelő.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1985
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 116000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Indica dlx Következő autója? skoda 105/120 (benzin/gáz)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)