Hiányzik meg nem-is....
Szöveges ítélet
2. női tulajtól került hozzám a színesfém akkor 19évesen. Mivel csak női tulajai voltak igyhát nemvolt aki karbatartsa szegényt.
Kemény 30000forintért vettem és még volt rajta egy hónap műszaki.
Sokat agyaltam hogy "akarom én ezt?", de végül is nem bántam meg.
Az első napom defektel indult.
A következő hónapban megvolt az első vízforralásom is a termosztát hibájából, de ezsem rettentett el, viszont a fogyasztása inkább, amit sehogysem tudtam 10 alá szorítani, bár ebben szerepet játszott azis hogy csak rövid távokra használtam.
Még ebben a hónapban kapott az ajtókba egy-egy MAC komponens szettet és egy panasonic fejegységet is ami kazettás volt, de hála a "hozzáértésemnek" AUX-osra alakitottam igyhát hordozható zenelejátszóról szolhatott a zene.
A 3. hónapban kapott hátra is két MAC ovált is, no azt nemvolt egyszerü befaragni a helyszüke miatt(tűzfal).
2 hónappal később kapott egy mnc mélyládát és egy végfokot is, még ebben a hónapban hengerfejtömítés csere is volt.
2009. januárban került bele centrálzár is.
Tavasszal ismét felni festés.
A nyáron 2x megjárt egyhusztomban 600-600 km-t minden gond nélkül.
Ősszel gumi felirat festés és a felnit kétszínűre fujtam, nagyon sokat dobott rajta. Ekkor lecseréltem a centrálzárat távirányítós központi zárra, megmég kapott elektromos ablakemelőt is ami a kocsi lezártával fel is húzta magát. A haverok padlót fogtak mikor meglátták.
Került bele még egy saját tervezésű és kivitelezésű ledes fordulatszám mérö és feszmérő egyben ami még a sebesség fokozatot is jelezte, azis sokat dobott a belsőn. Majd kapott kesztyűtartó világítást is, és még egy hármas golf belső lámpatestét is.
Majd ezév áprilisátol kezdve minden hiba egyszerre kezdett kijönni rajta, és ezvolt ami végleg elrettentett tőle.
Ennyi.
Télen borzalmasan indult, az úttartása 100fölött félelmetes, minden nyomvályút megtalált, pedig volt elöl 80kiló súly. A menetzajt a hifivel lehetett csak kompenzálni :).
Hibalista
- Begyógyult felnicsavarok. - Termosztát csere. - Hengerfejtömítés+síkolás. - Berohadt első fékmunkahengerek. - Hátsó fékmunkahenger engedte az olajat, igyhát teljes csere (2x fékbetétek + fékmunkahengerek). - Főfékmunkahenger + kuplung munkahenger felujítás + fékolaj cső csere. - Hátsó kuplun munkahenger komplett csere. - Kilóméter számláló... Javítása után Óra spirál csere mert elszakadt. - Gyujtáselosztó + rotor + kábelek. - Ette a motorolajat. - Vízpumpa csapágy csere. - Rá egy hétre generátor csapágy csere. - 2 kipufogót evett meg, persze bontottat. - Rohadt cefetül a küszöb, meg amugy mindenhol. - Majd mindkét féltengelycsapágy elkezdett kopogni, na itt telt be a pohár, ekkor döntöttem úgy hogy lecserélem.
Ide hordtam szervizbe
A helyi lángész, majd nemsokkal később magam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Swift 1 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
