A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120 L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hétfői trágya (amúgy is barna volt)

Szöveges ítélet

A rokonságban volt egy ilyen típus, elég jól hasított, gondoltuk, nálunk is beválik. Hát nem.
Nagyon nem szeretett menni. Egyszer lemértük a 0-100 km/h-ig a gyorsulását. 29 mp. Ez még talán nem is lett volna probléma, hanem a megbízhatósága.
Olajfogyasztás 8-10dl/1000 km.
Olyan 80-100 km/h volt az utazósebessége, efölött félelemérzetem volt, bár mentem vele 140-et is.
A végén már nem lehetett sehova sem menni vele. Egyszer az Örsön, a balra kanyarodó sávban adta meg magát.
Egyszerűen égés volt megjelenni vele - ha éppen hajlandó volt működni.
Egy szarul összerakott hétfői autó, aminek szinte minden porcikájával gond volt.
Nagy kő esett le a szívemről, mikor végre - a szó szoros értelmében - megszabadultunk tőle.

Hibalista

- Ifa előzése közben elszakadt a gázbowden! Épp annyi lendületem volt, hogy visszasoroljak elé.
- Egyetlen vidéki út alatt 3-szor forrt fel a hűtővíz. A szerelőnek persze nem produkálta a hengerfejes tüneteket. Ennek ellenére kicseréltettük a hengerfejtömítést. A vízforrás megszűnt, de a menetdinamika semmivel sem lett jobb.
- Egyszer leszakadt a lendkerék!!!
- Indítani mindig csak másodikra vagy harmadikra sikerült, még nyáron vagy meleg motor mellett is. A téli hidegindítás kész kabaré volt: szívató felhúz, motorház hátul felnyit, ac-pumpa megpumpál, vissza a vezetőülésbe indítózni. Ezt a műveletsort is többször kellett lejátszani. Hiába cseréltünk gyertyát, kábelt, benzinszűrőt vagy elosztót.
- Számtalan apró, bosszantó probléma volt vele. Pl. félig letekert ablaknál, ha becsuktuk az ajtót, leesett az ablak.
- Egyszer kiesett az alapjárati fúvóka, a lámpánál rá kellet húzni a szívatót, hogy ne fulladjon le.
- A szellőzőventillátort havonta kellett kenni, különben szörnyű hangja volt.
- Háromévente kellett kipufogót cserélni rajta.
-

Ide hordtam szervizbe

Ahol éppen lerobbant.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Spiller László - XXII. ker. Lelkiismeretes szaki, mindenkinek ajánlom.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1989
Kényelem (2) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Opel Astra
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)