A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 125L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fosszin? csoda

Szöveges ítélet

Szegényen nagyon elfuserált festés van. Látszik, hogy otthoni munka,

tele van elfolyással, de legalább csillog meg fosszínü. Amikor

megvettük a szine igényelt egy kis megszokást, de nagyon jó áron volt

(20000 Skk). Egykét dióda nem világit, meg vannak gondok az

elektronikával (persze, ha beszélhetünk ilyenr?l): az ablaktörl? ott

áll meg ahol éppen van, ha bekapcsolom a ködlámpát akkor kiveri a

biztositékot, meg hasonlók. A szélvéd? úgy szétveri a fényeket, hogy

azt hiszem, hogy diszkóban vagyok, meg csak akkor f?t ha faszén van az

ölemben. Ja, és még zabál mint az állat (de ez beállitás kérdése).

Ennyit a rossz tulajdonságokról.
VISZONT: Megy mint a barom (komolyan). Probléma vele megtartani

városban a 60at kinn meg a 90et. Optimális sebessége úgy 100körül van.

Húzatni is nyugodtan lehet, ha bepipulok akko 5ezerig húzatom, és nem

akar szétesni. Kanyarodni is lehet vele alaposan (fogas). Viszont elég

sok függ a gumitól. Amikor megvettem, akko hasitott alaposan, de mivel

azok az abroncsok le voltak már futva (Barum Brillantis), át kellett

tennem az öregr?l. Ezekkel hangosabb és néha mintha dobálna.
A váltó az egyik legjobb öreg skodás amivel életemben találkoztam. Az

ezel?tti tulaj picit bütykölt vele. Maga a váltókar jóval rövidebb mint

a széria és a sebességeket is királyul rakja. Az egyes és a kettes pici

szokást igényel. F?leg a kettest hidegen kalapáccsal kell betenni. A

hármas meg a négyes jó rövid és szembeszállhatna a feliciáéval is

(szerintem még jobb is). Ötös meg érdekes 4sebességes skoda után.
Nem panaszkodhatok, egyszer?en jó vezetni.

Hibalista

- Csak a gázbowden szakadt el meg gyertyacsere volt

Ide hordtam szervizbe

Helyi- mindig elfelejtettek valami csavarokat visszahúzni, vagy valamit visszatenni

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Unokatesó - max szuper. Tök skoda fan

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 105L, 120as motorral Következő autója? toyota
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)