A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 1,2 B 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Forró zuhany...

Szöveges ítélet

18 éves korában vettem a gépet, eléggé le volt harcolva, de erre volt pénzem. Trabantból ültem át ebbe, az élmény eleinte csodás volt, aztán kezdtem rájönni a hibáira, és már nem is örültem annyira, hogy skodás vagyok. Kis kasznihegesztéssel kezdtem, skoda könyvek olvasásával, beállításokkal, gumialkatrész cserékkel. Egész nyáron gond nélkül mentem vele. Eljött az ősz, és mint rendes autós, kezdtem felkészíteni a téli üzemre. Fagyálló nem volt benne. Feltöltöttem, és elkezdtek szétmenni a gumicsövek sorban, én meg minden héten cseréltem egyet-kettőt. Az utolsó gumicső a radiátornál ment szét, menet közben, mire megálltam mindkét lábamon égési sérülések lettek a 80 fokos víztől. Na akkor telt be a pohár. Azt mondtam eladom, ha nem kell senkinek belököm az árokba és egy életre elfelejtem a skoda nevet is. Ahogy gyógyult a lábam, úgy szállt el a dühöm is. Édesapám hatására nem mondtam le róla. Kicseréltem az összes vízcsövet, sőt beszereltettem az autógázt is. Csomagtartóm addig sem volt túl sok, mivel a tartályt az ülés mögé tették, annyi sem maradt. Onnantól kezdve elmúlt minden baja. Hidegen is jól indult, nem rángatott, kellemesen húzott. Rájöttem, hogy a reduktoron tudom állítani a fogyasztást, és ezzel arányosan a teljesítményt is. Mivel az autógáznak 100 körül van az oktánszáma, lenyügöző mutatványokra voltam képes, egész addig, amíg el nem kezdte enni az olajat. Láttam hogy már nem sok van szegénykémnek hátra, és az eladás mellett döntöttem. A gáz beszerelésének az árát már régen behozta, az autó árát viszont magasabban tartotta, így nagy anyagi bukás nélkül sikerült kiszállnom belőle. Az idő múlásával szépülnek az emlékek, de nem tudnám megmondani hányszor, és nem akarom megmondani hová kivántam egész szlovákiát a skodájával együtt az alatt a pár év alatt. Enyi hiba mellett kötél soha nem volt az elején, mindig hazavitt.

Hibalista

- kopó 20 ft-os alkatrészek, de azok sürün.

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1983
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 Következő autója? Peugeot 309 1,9 B
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)