Fehér igásló
Szöveges ítélet
Édesapám vette 1982 decemberében, els? új autónk volt, együtt vettük át és lóghattam a suliból :). Fehér, kockalámpás volt, átmeneti típus. Bejártuk vele fél Európát Szicíliától Portugáliáig, soha nem hagyott ott, ha valami gond volt, megoldottuk az út szélén. Vége fele apám már nem nagyon tör?dött vele, így amikor hozzám került ´92-ben, egy évig tartott, amíg mindent helyrepofoztunk rajta,aztán megint olyan szépen ment, mint fénykorában. 14 éesen adtam el majdnem annyiért, amennyibe újonnan került :)
Hibalista
- Sebváltó rudazat kilazult 1000 km
- Visító f?t?ventilátor 2 év után
- Megszakító eltört 2x is egymás után Spanyolországbam
- Küszöb elrohadt
- Hengerfej elrepedt 120.000 km-nél
- Komplett h?t?rendszer csere 125.000 km
- Kaszni felújítás, fényezés kb. ugyanekkor
- Ezen kívül csak a normál kopó alkatrészek cseréje (fékbetét, kipuffogó, stb.)
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervíz, nem tudok nyilatkozni, apám hordta ide. Gondolom, olyan lehetett, mint a többi akkori szervíz.
Magyar Rádió garázsa: egy ismer?s ajánlotta, teljesen gáz volt.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Amit elbarmoltak a rádiónál, helyrehozta egy pofa a Szabadság hegyen, aztán házilagosan javítottam, amit kellett.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 145000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Trabant 601 | Következő autója? | Daewoo Tico |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
