A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 105 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

F*stalicska

Szöveges ítélet

Az úgy kezd?dött, hogy áruval megrakva ellopták a Favoritomat, utána összetörtem a nejem Felíciáját, és hirterlen nem volt kocsim, de anyagilag se úgy álltam, hogy egy VOLVO XC70-esen törhettem volna a fejem.
Nos, egyik régi - id?közben elhunyt - ismer?söm felesége felajánlotta boldogult barátom meleg-garázsolt 105-ös ?kodáját. Tudván, hogy egykori elhunyt ismer?söm igencsak kényes volt autójára, megillet?dve vettem - csaknem ingyen - az autót magamhoz - valamivel járni kell. Gondoltam, két hétig kibírom, amíg veszek egy új kocsit. Favoritomhoz képest ez a "kocsi" igencsak kényelmes utazási feltételeket biztosított, jól f?t, abszolút nem ráz, az út egyenetlenségeit jó hatásfokkal tompítja a futóm?. Kormányzása a legjobb szervókéval vetekszik, és hihetetlen, de 120-szal kényelmesen lehet vele "száguldani". Télen eleinte 3. próbálkozásra startolt, ezt megel?ztem egy - a kartellba helyezett elektromos f?t?szállal, ami az olajat startolás el?tt kissé "folyósabb" állapotba melegíti. Az elektromos f?t?szál egy kiszuperált autós kávéf?z?b?l lett átalakítva. A kocsi kívülr?l gyerekfos-szín?, összeütögetve, horpadozva, de turbózott ezüstmetál Favoritom után nem bántam, hogy a kinézete nem biztat senkit arra, hogy ellopja. Nézett is a szomszéd, mikor a mínusz 20 fokos hidegben els?re stratolt a "fostalicska"...
Raktárkészletemben maradt egy 12/220 V 200 W-os inverter, amit arra használtam, hogy a megfelel? hangtechnikának és a fedélzeti laptopnak (PANASONIC HIFI torony) áramot varázsoljak. A hátsó ülés mögé behelyeztem egy 12 V stabilizátoros neont, meg egy 12V-os h?t?táskát, ami a nyári melegben kellemesen h?sen tartja a sört, meg a kólát, a szintén neonnal világított csomagtartóban halászfelszerelésem kapott helyet egy szétnyitható székkel és asztallal, laptopomat is ezekre rakom halászat közben. Az ülés alatt kapott helyet a szemetes, egyszóval gyorsan berendezkedtem benne. Rengeteget járok vele, még sehol sem hagyott ott, szervizre nem szorul, olajcserét kapott csak és benzint, valamint rozsdásabb helyeit enyhe csiszolás után lefestettem egy kis aszfaltra való fehér útfestékkel, amit az utászoktól kunyeráltam. Ilyen problémamentes és olcsó tragacsom még nem volt soha és szerintem már nem is lesz. A vidéki házamhoz vezet? meglehet?sen meredek felfagyott úton télen két autóval tudtam felmenni: egy 4x4 Oktávia kombival, meg ezzel. Egyébként mindenki lenn parkol a lejt? alján. Húztam vele az építkezéshez való téglát 5 soron megrakva az utánfutót, építkezési vasat, teleraktam az elejét egyszer villanymotorokkal meg hegeszt?pálca csomagokkal színültig, kicsit nehezebben ment a kormány, de elvitte a dolgokat. Vigyázni nem kell rá, jól bírja a terepet, és elég kényelmes ahhoz, hogy szeretni lehessen. És a legjobb, hogy amióta megvettem, nem volt rajta bezárva az ajtó. Senkinek nem kell, és a szememben olcsóságával és igénytelenségével ez hatalmas el?ny, mert miért dolgozzak én másra?

Hibalista

- Defekt 2X, a zárlatos autórádió kikészítette az aksit, els? bolcnikat cseréltettem geometria-beállítás nélkül, otthon, húzatót - horgot tettem rá, egyszer betapadt a h?szabályzó, kiforrt a víz, sz?rt pocsolyavíz feltöltése után hibátlanul tovább, kezdetekt?l nem megy a fogyasztásmér? km-óra, meghegesztettem a kanyarstabilizátor tartóját, lámpákat cseréltem benne, indexkapcsolót javítottam,

Ide hordtam szervizbe

Automotoklub - Szlovákia, VBörös úr állítja be a gyujtást, hogy "harapjon" a motor...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1985
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? FAVORIT 136 LXI Következő autója? VOLVO XC70
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)