első autóm..de nem sírom vissza
Szöveges ítélet
magáról az autórol annyit érdemes tudni, hogy 89-ben még elfogadható volt a keleti országokban..korszerűnek már akkor sem számított.
Motor: viszonylag csendes, odafigyeléssel komoly gondokat ki lehet szűrni, egy szóval igénytelen! NEM MEGY, de nagyon nem, és viccen kívül összehasonlítási alapként max egy tömött csuklósbuszt vehetnénk. mire elérte az ember a 120at lement egy szám a rádióban, amit már 90fölött amúgy sem hallott:) előnye: nem száguldozik vele az ember, amugy a motor inkább nevezhető nyomatékosnak mint pörgősnek(bár a nyomatékos szó..itt túlzás), cserébe szerényen fogyaszt(ladához képest) tehát megelégszik városban a 8.5-9 literrel(volt már 11 is), főúton 7. aki 6.5-el meg héttel jár télen városban az nagyon lejtős helyen lakhat, ráadásul olyan ami visszafelé is lejt:D
váltó: 5 sebességes, elfogadható. váltóút, holtjáték akár egy traktoré de bajom nem volt vele.
kormány, futómű: egyszerű, de semmiképp sem tartós, és stabil
Az összes utángyártott cucc hozzá egyenlő a kaparos sorsjegyes sza**al...
amugy belül elég nagy, ülései baromi kényelmetlenek, nincs fejtámla, se oldaltartás. hosszútávon nagyon fárasztó a vezetése(szélzaj, motorzaj, ülés)
van egy feelingje, de max nyugdijasoknak vidékre, vagy kezdőautónak.
csomagtartója rosszul kihasználható, eleje pattog, könnyen megcsúszik(sárban, hóban életveszélyes) amugy viszont nem akad el sehol, és jó a rugózása.
komolyabb bajom nincs vele, olcsó hozzá minden de nagy sz*r is..
+nem éreztem magam tulságosan biztonságban még vársi 50-nél sem..
végszóra pedig:amugy minden régi autót lehet szeretni, csak ezzel az a baj hogy nem igazán hálálja meg, és praktikusnak sem mondható.
200E forintért vettem, ráköltöttem még ugy 300E -et és most 130E árulom..:P
Hibalista
- Ami elromlott: Fékrendszer(főfékhenger-a harmadik utángyártott már jó volt, azóta ezzel működik), termosztát csere 2X, szilentek, lengéscsillapítók, gömbcsuklók, kormánymű, féktárcsák, betétek, fékcsövek(az első tárcsafékkel hónapokig szívtam, mert vagy befogott, vagy nagyon gyengén működött..okok ismeretlen..), hengerfej felújítás, dugók, gyűrü (márkás német),vízpumpa csere, ablakmosó motorja, kuplungtárcsa, gázbowden, kipufogódob-leömlő(repedés és rohadás miatt) kb 300at ráköltöttem és most is vannak vele apró problémák..főleg a hűtéssel meg a karburátorral(szóval gyakorlatilag a kasznin és a belsőn kívül minden cserélve lett)
Ide hordtam szervizbe
maszek..több helyre..amelyiket ismertem az legalább nem vágott át..no comment
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | honda prelude, ford scorpio, escort |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
