A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120 ? 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

ELENOR

Szöveges ítélet

1984.02.24.én született utólag Elenor névre keresztelt(én jóvoltamból) 120as.Édesapám vette annak idején és én ebben n?ttem fel:). Papír szerint skoda 120L ami viszont furcsa hogy export auto volt és német,illetve austriai piacra szánták és csak dollárért lehetett kapni.elektromos gyujtás,oldalt nicns index,széles futóm?,és szerintem nem szokványos 4es váltómivel 1be 45 2be 80 3ba 120 nál van a végáttétel és ki is forogja szegény semmi gond nélkül.kompresziót tavaj mértünk és 11...szal alapból nem 8,5 és a karbi is másabb mint a többi 120ason.Már 21éves és 175-180 000km nél tart és még motor nem volt megbontva vagyis f? dolgok nem voltak cserélve csak vezérm?lánc a 2 fogaskerékkel most nyáron,meg a olajtekn? volt levévmert kipucoltuk a motort,és a szelepdekli volt levéve a szelepállítás miadt.Én nagyon imádom mert egyszer?en nem hagyott még ott sehol csak ha kifogyott a benya de akármilyen baja volt a parkolónkig mindig eljött ...de csak apró hiba plelmászott az el?gyujtás vagy 1 kis pöcög nem volt a helyén az elosztónál...Van 1 olyan mondás hogy öreg ember nem sportkocsi...nos ez igaz..arra ott vannak a japánok :)viszont magyar utakra szerintem ez tökéletes,nem érezni szinte a kátyúkatna futóm? tartós,nem eszik sokat ha észel megy az ember ami legkisseb fogyasztást csináltam az 5liter volt de az ugy hogy 75el mentem de városon kívül belül nem lassítva :).
amugy normál hazsnálatba 90-100nál 6-6,2b?l kijön.A kaszni hajlamos lenne elrohadni ha nem vigyáztunk volna rá..és így nem rohad el :) viszont 2 küszöböt cserélni kelett .az az állítás meg hogy forralja a vizet az szerintem nem általános mivel nekünk ezt nem csinálja.téleg a farmotor hátsókerékhajtást szokni kell de aki ügyes az rájön hog yug ykel báni mint az öszekerekessel és menni fog.debrecen barcika távot most is simán bevállalnék vele ..nyáron voltunk is 4 ember 1 heti cucc(táskáktól a csomagtartó teteje felfelé púposodott):)kijöttünk 6,2 fogyasztásbólés és ahol lehetett ott mi is tartottuk a 100as tempót.nem igazán elé?zésre termedt de 3.ba viszatéve az enyémet még 90t?l 120ig mehetek aztán 125 t?l jön meg az életkedve 4.be nemtom meddig megy 150el menetem már vele és ez mérve volt másik autoval mivel 140el ment és én el?ztem ?t :)kicist holtjátékos a kormány de istenem.... amugy hála a szerel? ismer?snek ha mindennapos használatba avn akkor nagyonhidegbe is pöccre indul...de télleg2-t nem fordít a f?tengely...nem mindennaposhasználatba pedig6x megfordítjaa f?tengelyt mire röffen...De ez inkább skodakarbi hiba mivel senki nem tudja hogyan de eleresztik a benyát.mindent öszevetve 1. autonak tökéletes csak nem agyonhajszoltat és agyonrohadtat kell venni.Köv nyáron csinálni kell bele 1 ujj mocit mert el fogja érni a 200 000 kmt és megérdemli:) meg már hallani a szelepeket hogy nem egészséges ...ezért járok szlovákba olmozottért ha tehetem.amugy meg kb 30 ból megvan az ujj moci :)húha nagy öszeg :D
Nálam bevált 5en bárhova bármikor elvisz,volt buliszervíz,rallsy szervízkamion,szódás tarnzit hellyetesít?,és imádok meglepetést okozni a sok nagykép? suzukisnak ...szal csajozós autó is :))

Hibalista

- Csupa apróságok amiket jóel?re tudja és halja az ember és mármár várja hogy elromlik... :) plf?tésventivillanymotor csapágyas lett,kiégett az izzó,vezérm?lánc csere volt kb173 000kmnél,meg ami általába minden skodán elromlik az a km órába a megtet km számláló.Karbin kelett mahinálni (saját hiba miadt) mert túlhúztam 1 csavart és farsot kapott,fékbetét csere volt hátsó (fékmunkahenger1250ft/db) meg ami húzós az a f?fékmunkahenger (most 8,5 lenen bele mert szervófékes).
- Amugy minden olcsó és bármelyik boltba be lehet szerezni.

Ide hordtam szervizbe

ismer?shöz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1984
Kényelem (8) Használati időtartam 21 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 180
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? majd az sokára lesz mert amíg nem esek ki az ajján nem adom el
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)