A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 105s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy élmény volt

Szöveges ítélet

Az előző gazdáinak hála,nagyon jó állapotban vettem egy ismerőstől, úgyhogy tudtam róla mindent. Harmadik tulaja voltam, első tulaja kb 25 évig használta, utána került ismerősömhöz, akinek pár évig volt meg, ment vele vagy 3000 kilómétert. A kuplungot meg a fékeket megcsináltatta, így nekem nem kellett hozzányúlnom szinte semmit. A karburátort egyszer kicseréltük egy barátommal, mert nem lehetett beállítani jó értékekre, túl dús volt a keveréke.A másik karburátorral tökéletes volt, tettem bele új gyertyákat is, utána nem kellett hozzányúlni, a motor sohasem volt megbontva. Első autóm volt, akkor erre futotta az anyagi keretem. Arra tökéletes volt hogy elvigyen oda ahova akarom. Sokat nem hajtottam, meg garázsban is tartottam, úgyhogy ugyanolyan jó állapotban volt mint mikor vettem. Szerintem elég kényelmes volt, elég nagy hely is volt benn. A szél néha lökködte az elejét, de ezt meg lehetett szokni. A rossz utakat elég jól bírta, nem kellett félni se hogy leér vagy széthullik valami. A 34 lóerős motor komoly menetteljesítményekre nem volt képes, 70-80 nal kényelmesen el lehetett mászkálni, 90-100-nál már elég hangos volt. Elég lomha volt. Előzgetni nem nagyon kellett, maximum ifákat vagy traktorokat. Ennek ellenére szerettem vele autózni, a mai autókéval össze nem hasonlítható volt a vezetési élmény. Fogyasztása nem nagyon akart 8-9 liter alá menni, pedig minden be volt rajt állítva megfelelően. Talán ez volt az egyetlen amit nem szerettem benne. Az újabb 120-as Skodák már elmentek 6-7 literrel. 2 év után adtam el egy munkatársamnak, akinél azóta is jól működik. Összességében szerettem, mindig örömmel gondolok rá vissza, egy külön élmény volt vele az autózás, csak azért váltam meg tőle mert komolyabb használatra gazdaságosabb autó kellett.

Hibalista

- tulajdonképpen nálam nem sok baja volt 2 év alatt, egyszer nem indult el a gyújtáselosztó bepárásodása miatt, egyszer meg nem mentr az egyik henger mert bekokszosodott egy gyertya, meg az ajtózár szokott néha szétesni

Ide hordtam szervizbe

barát autószerelő, magam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1979
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Opel Astra F 1.7 TDS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)