A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120 GLS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Cseszlovák bajnok

Szöveges ítélet

Egy vásározó keresked? családjától került hozzánk. El?bb apám és bratyóm nyúzta két évig munkásautóként, majd én vettem át. A hátulja már akkor is ült, amikor hozzánk került, nem segitett a rugócsere sem, a gumit viszont nagyon ette hátul, de legalább iszonyat stabil volt. A motorja eléggé er?s, igy elhúzta a MÁSFÉL TONNÁS utánfutót is Szászvárról Pécsre a hegyeken át, igaz néha csak egyesben, máskor meg hármasban, de ment...
Autópályán simán birta a 140-et is, de a 110 volt az ideális utazója, ekkor 6.2-6.5 L volt a fogyasztása, ilyenkor még az utastérben elég nagy csend volt. Volt benne egy beázós tet?ablak is, nyáron nagy szolgálatot tett a h?gutát sikerült mindig megúsznom. A más Skodákra jellemz? vizforralás itt nem jelentkezett, de ez talán azért volt, mert bratyóm becsúszott vele egy ZIL hátulja alá, és új h?t?t kellett beleszerelni (meg lámpát, sárvéd?t, csomagtérfedelet), de biztos ami biztos alapon volt egy ventillátor kapcsoló is beépitve. Az eleje nagyon szélérzékeny volt, a téli autókázás rémálom volt mindaddig, mig be nem tettem két zsákocska homokot kb.50 kilót az orrába, utána teljesen eltünt ez a jelenség.( Egy ismer?s beleszabatott 20-as kazánlemezt a csomagtartó orrába, fogantyúkkal, hogy könnyen ki tudja venni. Mikor megkérdeztem, hogy frontális ütközés után ha bemászik az utastérbe a lemez és levágja a lábát, akkor hogy fogja tolószékben ülve kiemelni, nem válaszolt, hanem segitségemet is igénybevéve azonnal kihajitotta onnan a segédeszközt.) Az ülés nekem kényelmes volt, soha nem fárdtam el benne, maga az autó megbizható és könnyen kezelhet?. Azért majd egyszer veszek még magamnak egyet, amolyan buliautónak, mert laza talajon jól lehet vele csapatni.

Hibalista

- Üzemanyagtank, kormánykapcsoló

Ide hordtam szervizbe

saját

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1986
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? FIAT 127
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)