A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120 GLS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bóvli

Szöveges ítélet

Egy havertól vettem aki évekig használta, gond nélkül. Mindig dícsérte, hogy milyen jó a fogyasztás meg minden. Totálkárra törtem a Ladámat, kellett valami, ez volt a leggyorsabb megoldás, bár volt némi rossz előítéletem. Sajnos igazam lett. A főfékhenger kéthavonta egyszerűen szétszakadt, a kuplungszerkezet ripityára tört, a bajuszkapcsolók szintén, a fűtésénél melegebbet és nagyobb nyomással fingok, télen kellett tartani egy rongyot törölgetni a párát a szélvédőről mert nem fújta le és kabátban, sapka-sál kellett ülni benne mert a kocsiban lévő hőmérséklet megegyezett a kint lévővel. Hiába volt hátul a motor(gondolom ezért sem fűtött) és a termosztát is ki lett cserélve, soha nem érte el az üzemi hőmérsékletet. Ha esett az eső akkor aznap, de inkább még másnap sem indult el. Egyszer elindultam, eleredt az eső, menetközben sorompót kaptam, gondoltam leállítom a motort. Aha, elfordítottam a kulcsot, ki is vettem, de a motor ugyanúgy járt tovább. Na mondom ez kész. Pár héttel ezután egyszercsak megereszkedett a jobb első ajtó, alig lehetett becsukni. Eladtam mielőtt felgyújtottam volna. Üzembentartóival, aztán hívott a csávó, hogy elkötötték a romák. Gondoltam, jól jártak vele... amúgy olcsó hozzá minden, de sűrűn is kell cserélni. Fogyasztása példás de csak ha nem a teljesítményével hasonlítod össze. A motort csak azért nem főztem meg mert volt benne ventillátorkapcsoló. Egy bkv buszt sem mertem vele megelőzni. Kár volt a vasért amiből legyártották.

Hibalista

- ajtó leesett, főfékhenger 2havonta megadta magát, kuplungszerkezet rommá tört, bajuszkapcsoló rommá tört, esőben nem indult el

Ide hordtam szervizbe

egy kis pancser zuglóban

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1984
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1200 kombi Következő autója? Opel Ascona C
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)