A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 s 105 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az első csapatások

Szöveges ítélet

az első autóm volt,muteról lopkodtam el,korai örökség.10 éves voltam mikor vettük 1 76-os passat helyett ami 120E lett volna,a skoda meg 50E volt.gyanúsan kevés volt ez már 94-ben is.a keresztfater ajánlotta,később megtudtuk 5E-t kapott a tulajtól a közvetítési díjért.parádról indultunk haza egerbe,de alig ment 2-3-ba fel az emelkedőn és egerbaktán fel is forrt a víz,jött is 1pár motorcsere miegymás.a külső 1 többször átfestett elhanyagolt,sárga,elöl 4körlámpás hátul fekvőlámpás látványt vázolt fel.ebben az évjáratban ilyen karosszériával nem jött ki gyárból skoda,tehát utólag összetákolt a gép.a rendberakás 80%-ánál hagytuk abba ami a 10 év alatt a vételárral kb.300E volt.ismerőstől,pajtából szereztünk 3 100-as blokkot amiből 1-et összevarázsoltunk.csak nem volt papírjuk mert a tulaj akié volt meghalt és a származását nem tudtuk bizonyítani.tehát ideiglenes motor lett.aztán hirdetés alapján felújított 120-as blokk lett bele rakva ami szintén az egerbaktai dombságon kiadta magából a hajtókart 1 tenyérnyi lyukon keresztül,pedig muter nem üvegelte.aztán jött végül a legjobb a 105-ös felújítása a második szerelőnél ami 40E-ről indult,félúton tájékoztatott hogy 65E lesz.még ezt is megemésztettük,de amikor elhoztuk volna már 90-nél jártunk.ez már sok volt,67E anyagárat fizettünk érte.volt még küszöbcsere,fékfelújítás,futómű és kormánybehangolás.néha 1 év kihagyás után felpumpáltuk az ac-t és pöcc röff.82 fokos termosztáttal nem forralta a vizet 1szer se,ellenben 87-89 fokossal.a gyári adottságokkal a futómű közepesen kényelmes de rossz az úttartás.a kormányzás se jó csak ha jók az alkatrészek legalább könnyű tekerni.a gázreakció elfogadható,a fék nem rásegítős hamar blokkol a farnehézség miatt, és hosszú a fékút.a kuplung tűrhető mert hidraulikus.a váltó az egyik legrosszabb, mindentéren.a fűtés elmegy,kivéve ha vízköves a radiátor,akkor semmi.extrák száma a kor keleti színvonalán is majdnem nulla.ez tipikusan az az autó volt amire csak költöttünk de nem láttuk a végét.miután a végleges motor be lett járatva mértünk 1 gyorsulást 2 személlyel és meglepődtünk a 0-100ra 19-es időn ez ügyanis a 120-as gyári adat,és még ekkor versenybe nem számítottam haladónak se.megvolt az öröm.1-be 55-öt ment,2-be 80-at,3-ba 110-et,4-be 125-öt mentem vele.később megvette haver és 2-be 87-et mentünk,azt a motorhangot nem kívánom senkinek.fogyasztás,zömmel télen használtuk több személlyel hóban városba csapatva 10liter volt,nyugis tempóba 7 volt az alja.mire kezdett bevállni a gép eladtuk,muter látni se bírta.túl sokat tapasztaltunk a saját bőrünkön.haver kinyírta a zsír blokkt,először csak a hengerfejet aztán a többit,meg is törte,végül méhtelep lett a sorsa.1 nagyon kicsit hiányzik.szocialisták között 1 jó köépjátékos volt.tanulóautónak,lerakni az alapokat tökéletes.fényképem sajnos nincs róla,de nem sokat hagytok ki, 1 közepes állapotú kocsi volt matricákkal amit szerencsére kinőttem(ovális fekete alapon fehér nike pipa, 3 is volt rajta).ja majd el felejtettem volt benne 1 elég komoly (sony)magnó,ez már említhetőbb.engem 1szer hagyott ott önhibáján kívül mert jég volt a hó alatt és azzal nem bírt a rossz nyári gumikkal.egyhelybe 4-be 80-at mutatott az óra aztán lefulladt,megszívta magát és nem indult be.meg kellet várni még lehűl, vagy gyertya ki és szellőztetés mint a wankel 8-asnál.

Hibalista

- index,világítás(kontakthiba).indexkapcsoló.
- küszöbök 35E
- 3 100-as blokk ingyen
- felújított 120-as 15E
- felújított 105-ös ami jó lett csak drágán 90E
- akksi (exide)13E

Ide hordtam szervizbe

eger 1.sz.ltp.garázsszomszéd.már makláron székhelyel.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

eger kisasszony út.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1979
Kényelem (4) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? renault 5 1.3 ´79
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)