A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120 L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Autó babakocsimotorral, avagy a Skoda tündöklő sikere

Szöveges ítélet

Első autóm a Skodenka, apámtől örököltem, mikor ő új autót vett-a létező legkedvezőbb ár, nemde? 87-es évjárat, szóval nem mai gyerek, 11 évesen nagygenerálozva volt, mert kapott hideget-meleget vegyesen, iszonyú állapotban leledzett. Rohadt a kaszni mindenhol, repedt hengerfej, kopott fékek leharcolt kocsi úgy általában. Új fényezést kapott, motorgenerált, félighasznált téli-nyári gumikat, jó sok tartalék alkatrészt is eltett apu...Mikoron enyém lett, iszonyú mocskos volt, a generál ellenére rozsdálltak a lemezek és a padló, lötyögött, zörgött minden, ami csak képes volt ilyesmire. beálltam egy nyugis helyre az első nyáron és 3 hétig csak bütyköltem: csiszolás-alapozás-festés-polírozás és alvázvédelem jóféle bitumenes anyaggal-hogy ne rohadjék tovább, de sajnáltam a "jomunkásemberek" gondjaira bízni, kevés kivételtől eltekintve csak a markukat tartják, tojnak magasról és rétegesen a szegényebb kuncsaftokra. kipakoltam az egész utasteret és kitisztítottam, szárítottam, lekenyeceltem mindent!! Utána megjavítva, felújítva, bezsírozva leápolva vissza a legapróbb kütyüt is, plusz cd-lejátszót 4 hangszóróval, egyedi kiegészítőkkel mint aktív biztonsági öv, fejtámlás ülés ( 120-as L SKODA!!!) Most semmi sem repedt, törött nem működő, mert bontott alkatrésszekkel ugyan de jobbára tökéletesen vezethető a gép-barátnőm ezen tanult meg vezetni, úgyhogy üzembiztos. Kímélő üzemeltetés, gondos odafigyelés és 85-nél többet nem megyek vele, de van is gyári 6,5-ös fogyasztás!!! azám! olaj szokásos, bár egy éve elkezdte köpni az olajat, szerelő tett be új olajnyomásmérőt. Ja! Egyszer meg leállt és semmi, majd újra és újra, a legváratlanabb helyzetekben-mi lehet? A szerelőm már röhögött rajtam, mikor véletlenül belerúgott térdével a gyújtáskapcsolóba-azonnal leállt a motor-megvolt a hiba kijavította egy óra alatt. Kipufogót átlag 4 évente kell cserélni, épp most volt esedékes, olyan hangja volt a réginek, merthogy eldurrant- mintha harckocsival jártam volna:))) A fékcsövek alumíniuma hajlamos elporladni 20 évente...nézessük már meg, higgyétek el, megéri! Én megúsztam egy szimpla villantással a másik fél részéről, mert elfolyt a fékolaj és nem tudtam megállni, de a szerencse a Skoda oldalán van (az erő Darth Vadernél). Gyakori az első gömbfejek elkopása, vacak utángyártott bóvlik, minden 2 évben csere-ez a tuti. Apróbb hibákból rengeteg kiugrik-pl ablak beszalad a tokba, törött elem cseréje, hűtő díszrács elpattan, 500 ft-os kár... kiégő féklámpa-izzók-bagatell. gyakran ugratnak azzal, hogy mért nem veszek rendes autót? Persze 7 év hitelre papírvékony Zusukit... amin egy karcolás 45 E Ft. Egész évben nem költök ennyit a Skodára! (na jó, a benya többe kerül) szóval addig nyúzom, amíg csak gördülésképes a kocsi-akkor veszek egy másik Skodát:))) Nagyon jó gépnek tartom, bár gyakori szekálódás tárgya az is: te , a tervező infarktust kapott munka közben és csak félig lett kész a motor? Vagy pedig a Pugacsov kobráját idéző testtartás?(feneke alul - orr támadóállásban)ha pedig a tartósságát tekintem: a régi korokból maradtak itt a kis Skodenkák de még gurulnak! Nem olyan gyorsan, mint mai társaik, de lassan járj, nincs jó fék! Szívemhez nőtt nagyon a kis Zöldike

Hibalista

- Fékvezeték hengerfej gumibakok, termosztát, szimmering, csapágyak ajtózárak

Ide hordtam szervizbe

Zirc Ring Autószerviz

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 135000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Következő autója? Skoda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)