Amolyan csehszlovák szocreál
Szöveges ítélet
Volt benne valami szeretnivaló, és a szocialista autóipar rettenetei között (a Lada melett) még az elfogadhatóbbak közé tartozott, de hogy ?szinte legyek, egy felüdülés volt utána beülni egy igazi autóba.
Amit szerettem benne: a szocialista tettestársak között (de csak ott!) elfogadható min?ség, küls? és bels?, olcsó volt, bár eladásnál se adtak érte pénzt :-)
Amit nem szerettem:
- Farmotor + könny? orr > tragikus irányíthatóság, pláne télen, én évekig az orr-csomagtartóba pakolt téglákkal és beton lábazati elemekkel jártam.
- Nem volt hajlandó hidegben elindulni, sírba tudott vinni a makacskodásával.
- Sokkal gyatrábban ment, mint az el?z? 1200-es Ladánk.
Hibalista
- Ha h?vösebbre fordult az id?, nem indult, Évente minimum 1 akkumulátort megevett, rozsdásodott, kormány félrehúzott, az ülések alapból is katasztrofálisak voltak, de 1 év után már egyenesen használhatatlanok.
Ide hordtam szervizbe
Emlékét borítsa jótékony homály
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 48000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 1200s | Következő autója? | Fiat "Fatális Baklövés" Cinquecento Sporting |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
