A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amit csak érezni lehet, megérteni sose

Szöveges ítélet

A család első igaza autója (előtte egy polszki volt :)
Mamám volt, aki "bejáratta" : az első 70ezer az ő érdeme.
Sose vadult vele, és nem is volt semmi komoly baj vele, mikor használatra megkaptam.
Akkor kicseréltük benne a hátsó fékeket, megnéztünk ezt-azt.
volt vagy 20ezer kemény forint.
A zöldkártya nem is jelenthet kihívást egy skodának, szvsz.
Én szépen lassan belepakoltam másfél év alatt 30-35 ezer kilómétert. Minden nap ingáztam 80-at, plusz ez-az.
Első autónak mindenki ilyet vegyen. Majd megtanulja értékelni a következőt. Én imádtam vezetni.
Hideg reggeleken kicsit morcos volt, de mindig beindult (fél perc járatás után mehettem bárhova). Sose törődtem vele úgy igazán. Havonta belenéztem a motortérbe, töltöttem 1 liter vizet vagy fagyállót, meg 1 liter olajat.
Kezdetben néha megfeledkeztem róla, ezért ütötte ki a fagydugót is: elfolyt a víz, és 4 személlyel mentünk 130at :)
Mikor beértünk a faluba, akkor vettük észre. Kifőzte a maradékot is. Mindenki temette, pedig másnap csak beragasztottuk az új dugót, feltöltöttük, aztán tovább. Sikerült még 1x felfőznöm, de szerintem nem a kocsi hibájából :)
Rozsda csak egy-két kritikus helyen (ahol meghúzták)
Sose cseréltem benne olajat, szűrőt, az adalékokat hírből se irmerte.
Mivel 10-15 éve ki lett cserélve a gázbowden valami "ipari" sodronyra, azzal se volt gond.
Tartósan 110 fölött se volt vele gond, de átlag 100at mentem vele. Volt,hogy 6 körüli fogyaszás jött ki nyáron, télen 9 fölé sose sikerült menni :)
Most gondolkoztunk rajta, hogy eladjuk, de inkább kivonatjuk a forgalomból, és ha lesz rá pénzem, második autónak megcsinálom.
Akit a mozdony füstje megcsap... :)
Sírom néha vissza a swift után. Persze a Suzuki sokkal jobb autó. Pöccre indul, kevesebbet eszik (nem sokkal), halkabb.
Futóműve viszont szerintem a skodának jobb (menj vele télen)
Hiába no, a legjobb szoci autó.
Most hétvégén ismét mentem vele 1 év kihagyás után, és csodálkoztam, hogy ez nem fullad le?
Sokaknak kényelmetlen a kormány és a pedálrend. Meg a belógó kerékív. Nem értek egyet vele. Én majd´ 190 centi vagyok, és hosszú utakon nagyon pihentető tud lenni. Francia autóban 1-2 óra után minden bajom van, itt bármeddig el tudnék ücsörögni :)
Egy Skodás (aki suzukival jár)

Hibalista

- Hmm.
- Kupplung-szerkezet csere 90.000nél
- Gyújtáselosztóban rotor és fedél csere.
- Fagydugó :)
- Ac
- egyéb filléres apróságok
- féltengely-törés

Ide hordtam szervizbe

Helyi szakik.
Úgy gondolják,ehhez mindenki ért, de kevesen csinálják jól.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1984
Kényelem (6) Használati időtartam 23 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 Következő autója? Suzuki Swift 1000
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)