A vörös Skedillek
Szöveges ítélet
a 2 hetes jogsim a szkad szélvéd?jén száradt. egy öreg tatteré volt, kikímélt, patika állapot. hidegben nemakart indulni, 2 napja volt nálam amikor az akku bexart, 3 hónap után bal els? kerékcsapágy megsemmisült, majd jött a tavasz... a termosztát és az olajgomba tönkrement, jött a termo-tuning, 4-es fúróval lyuk a termosztáton, utána nem melegedett. A csajoknak bejött (még sose csinálták 120as skodában :)))))))))))))
Szerettem, de a fene egye meg minden szabadid?met elrabolta, valamit MINDIG kellett rajta szerelni, de a pusztában csak 1x hagyott ott, kifogyott a benzin. télen Ladákat megszégyenít? kézifékes mutatványok. sajna 10e km után hengerfejes lett, igy elváltak útjaink...
Szerettem, még a mai napig visszasírom, pedig már 4 éve egy kocka ladát nyúzok, de a szkad fíling még mindig hiányzik :(
Hibalista
- termosztát, hengerfej, kerékcsapágy, ajtózárak, az ajtókat nem mindig lehetett becsukni, sebváltókar eltört!
Ide hordtam szervizbe
saját sufni, nomeg Tibi barátomék (faterjának 2 db 100as szkadja volt...)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 96000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | LADA 2105 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
