A technika
Szöveges ítélet
Ez volt az első autóm! Sajna már nem az enyém, de fájó szívvel gondolok vissza rá! Két évig használtam, sajna a saját hülyeségem miatt nem az enyém már. A lomhaságára ki szeretnék térni, mivel ezzel nem értek egyet. A kocsi tud nagyon fürge is lenni. 3.sebességben megszorongattam egy 1.3-as swiftet. Nagyon jól húzott 3.-ban, jól ki lehetett húzatni. Igaz a motor szerkezeti gyengesége miatt ezt nem bírhatta 2 évig, ezért már egy év után főtengelyes lett, de utána még egy évig használtam mindenféle gond nélkül. A víze egyszer forrt fel, mivel a téli időszakban a megszokott módon a hűtő elé egy kartonlapot tettem, mely miatt hegymenetben felforrt. A sokak által feleslegesnek tartott termosztát másfél évig tökéletesen tette a munkáját. A kocsi kapott egy kis optikai tuningot is, mely flexel végrehajtott ültetésben és elől 195/55/15-ös, hátul 205/55/15-ös gumikban merült ki. A gumik 15-ös bogárfelniken voltak, melyhez átalakítópogácsák nem kellettek, illetve a farmotor miatt fennálló instabilitás ezen átalakításokkal 95%-ban kiküszöbölésre került. Az 5% azt jelenti, hogy néha eltolta az orrát. Ezekkel a gumikkal mentem a géppel 150km/h sebességgel az autópályán. A fékek tökéletesen működtek, jól kezelhetőek voltak. Az 5 sebességes váltó tökéletesen működött. Összefoglalva: egy szerethető autó, csak vigyázni kell rá! Lehet, hogy egy jó darabot fogtam ki.
Hibalista
- vezérműlánc-ingyen volt(kb 10ezer lett volna)
- karburátorfedél-bontott alkatrésszel pótolva
- meg valami fékalkatrész, nem jut eszembe a neve 10000Ft
Ide hordtam szervizbe
Vakond Tuning & Pub
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
jómagam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | mz |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
