A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A pénzkereső

Szöveges ítélet

Szerettem, nagyon jó autó volt. Persze megbízhatóságban, teljesítményben nyomába se léphet a mai autóknak, de akkor hozta az átlagot. Felújított motorral vettem 85000km-es, és 9éves korában 85000Ft-ért, és szegény pont bele esett az "országjáró munka" nevű tevékenységembe. Így évi 70-80 ezer km volt a norma, 2évente motorfelújítás. 90-el a világból is kiment, kevés benzinnel beérte, útszélén nem hagyott, illetve próbálta de ugye a rutin meg az évek megoldották a problémát :-). Télen a fűtést sosem kellett visszatolni a meleg miatt, kabát ajánlatos tartozék volt. A farmotor viszont nyári gumival is jó menettulajdonságokat kölcsönzött neki a hóban. Ha valaki kicsit szeret bütykölni, ki ne hagyja a skoda farosait. Olcsó volt minden hozzá, akkoriban jöttek a nyugati autók, azok egy kötelező szervizéből én motort cseréltem. Sajnos az örökös utcai parkolás és harcok nem múltak el felette nyomtalanul, nem kerülhette el sorsát: egy szép napon szétrohadt. Úgy tudta ezt megtenni, hogy észre se vettem. Műszakis volt, itt-ott megkopogtatták és foszlott mint a kartonpapír. Relytély mi tartotta egyben. Így aztán visszaadta lelkét MladaBoleslavnak, az anyagát meg az acél örök körforgásának. Sajnáltam nagyon, érezni lehetett, hogy ebben még volt anyag. Aztán vettem egy másik 120-ast, de az borzalmas volt, vizet forralt, olajat evett, fékdob lemászott a féltengelyről. El is adtam kemény húszezer Ft-ért. Na azt nem szerettem.

Hibalista

- Termosztát (egy feketekosárral cserélve, mire kiderült a repedt hengerfej), kuplung főhenger (azóta is hidegráz a hidraulikus kuplungtól), hűtő (vízkő miatt), vízpumpa, ac, a motorfelújítás miatti szokásos dolgok 2x, világításkapcsoló (elégett), akkumulátor

Ide hordtam szervizbe

Jómagam :-) a parkolóban. sok szerszám, nagy önbizalom, lassan növekvő hozzáértés.

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Volt egy srác aki skodákkal versenyzett, Ő. Nagyon értett hozzá, a motorfelújításokat is Ő csinálta. Gyors volt és nagyon profi. Pedig sosem tanulta, legalábbis iskolában nem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1979
Kényelem (6) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 300000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Suzuki
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)