A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A jól szerelhető

Szöveges ítélet

13 évesen vettem,jó drágán,de szuper állapotban.A Wartburg után maga volt az ÁLOM.A fejtámla nélküli első ülések kicserélése és a hátsó biztonsági övek beszerelése után már biztonságosnak is lehetett nevezni(na persze csak önmagához képest).A legjobb tulajdonságának a bárhol beszerezhető eredeti cseh alkatrészeket tartottam.Ha azokat beszereltük,többet soha nem volt vele gond,nem úgy mint a kisipari Wartburg vackokkal.Mivel sokat kirándultunk hegyes vidéken,a hűtő ventillátor hőkapcsolóját lecseréltem egy kézi kapcsolóra.Az első komolyabb emelkedőtől már folyamatos üzemben ment,így sohasem forrt fel a vize.Az olajat szerette enni,két olajcsere között egy fél feltöltésnyit fogyasztott a 15w40-es "ócsó"teszkósból,amit 5000 km-enként cseréltem.4-esben a kb.80-85 km-es sebességek között erősen rezonált a váltó,de ezt egy súrlódáscsökkentő adalékkal sikerült teljesen megszüntetni.Ha a függőcsapszegek félévente zsírozva voltak,kétujjal lehetett kormányozni.A Skodás hiedelmek közül többet nem találtam megalapozottnak.Pl:a gyorsulása egyáltalán nem rossz,ha 1-esben kihúzatjuk 30-ig,onnan 2-esben már nagyon jól megy.A fardobálása sem igaz.Ha az ember nem úgy rángatja a kormányt mint egy idegbajos és nem derékszögben akar kanyarodni nem csúszik meg a hátulja.Nem volt téli gumi rajta,mégsem csúsztam meg vele soha.
A fűtése nem volt valami izmos,de hát a 11 liter víz nem kevés.15 éves kora körül kezdett rendesen rozsdásodni,de időben lekezeltem,ezért nem kellett foltozni a lemezeket.17 évesen kellett külső küszöböket és első sárvédőket cserélni.
Megbízható és a gondoskodást megháláló autó volt,szerettem.Sajnos a feleségem nem (mármint vezetni),ezért le kellett cserélni egy automata Suzukira.
Ha sikerül felkutatni egy nem agyonstrapált példányt,nyugisabb vezetőknek nagyon ajánlom.

Hibalista

- Leginkább a fékcuccok.Minden műszakira fel kellett újítani.
- Önindító.Más csak ami elkopott (lengéscsillapító,vezérműlánc,függőcsapszeg,kuplung szerkezet és tárcsa)
-

Ide hordtam szervizbe

Apósom kollégája.10-est neki!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1988
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 353W Következő autója? Suzuki Swift 1.3
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)