A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120l 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A h?séges Skodri

Szöveges ítélet

1999-ben ellopták a családi vállalkozás éppen lízingelés alatt álló Astráját. Apámnak munkájából adódóan sokat kellett autóznia, ezért minél el?bb kellett egy másik gép. A cég anyagi lehet?ségei szerények voltak, így új autó szóba se jöhetett. A választás nagybátyám szakadt, itt-ott rozsdás 120-as Skodájára esett, 200 000-ért. Akkoriban meg volt a véleményem a skodákról (Sokat fogyaszt, megbízhatatlan, felforr a víz...) ezért a család el?ítéletekkel fogadta az "új" jövevényt: "Ez két hetet se fog kibírni." Jogosítványom megszerzése után elkezdtem én is hajtani. Eleinte problémát okozott a szivató kezelése, a lefulladás elleni küzdelem és az er?tlenség. Aztán az id? el?rehaladtával kezdtem megszeretni. Az el?ítéleteimet sorra megcáfolta, soha se hagyott ott, a kopó-fogyó alkatrészek cseréjén kívül csak 1-2 "nagyobb" tétel volt (Itt kell megjegyeznem, hogy a kasztni lakatoltatása 80 000-ért nem volt olcsó mulatság, de mivel már el?ttünk megtörték, és nem is nagyon ápolgatták, ezt a kis apróságot elnéztük neki.). Amin legjobban meglep?dtem, az a fogyasztás volt. Igaz, nem vadállat módjára vezetve, országúton, de le lehetett vinni 6 l alá. (2003-ban megjártuk vele Erdélyt, 2000 km volt az össz út, természetesen gond nélkül, 6 l alatti átlaggal, s?t volt 5,35-ös etap is) Télen városban azért volt étvágya. A motor nem volt egy izomagy, de alacsony fordulatról "húzott", és megfelel? technikával lehetett vele haladni. A beltér megfelel?en tágas volt, szépséghiba csak a csomagtartóba csúszott, nem nyelt el túl sokat, viszont meg lehetett púpozni. Aki egy kicsit ért a m?szaki dolgokhoz, annak nem okoz problémát a gép, aki szeret is bütykölni, az imádni fogja (mint én). Antitalentumoknak azért nem ajánlom, mert néha föladja a leckét. A víz forrását kézi h?t?ventillátor-kapcsoló bekötésével sikerült végleg megszüntetni, így a megbízhatósága elérte a maximális szintet. Kapcsolatunk vége felé már csak a hidegen való indítás jelentett kihívást. Végül tavaly tavsszal, 5 év és több, mint 100 000 km használat után megváltunk T?le. Egyik haverom vette meg, akinek személyében szeret? gazdára lelt. A srác lefényezte, megcsinálta, amit kellett, így ma is vígan falja a kilométereket, az id?k végezetéig.

Hibalista

- Önindító: 13000Ft, gömbcsuklók, tolatólámpa-kacsoló (rendszeresen).

Ide hordtam szervizbe

Rónai autójavító: Bp. XVI. Nádor u. Lelkiismeretesen végzi munkáját, kifogástalan.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)