A cseh ipar remeke?
Szöveges ítélet
Használtan vettem kollegámtól aki taxizott vele 3 évig, én oktattam vele 5 éves kora óta, nem hagyott cserben sose, nem volt egy er?gép, az el?zést nem nagyon kellett tanitani, inkább elméleti sikon csak:-), országuton most már veszélyesnek tartom a motor gyengesége és a kis sebesség miatt, egnem is mindig letoltak az utról, rádiót 90 km/ óra körül nem kellett hallgatni,hátsó féket a doblehúzó miatt körülményesebb volt szerelni,nehézkesen indult, könny? kormánya volt,sose volt felforrás problémám, a csomagtartó mérete a dobok miatt kicsi, városban autókázni és tanulni jó, többet kibirt, mint amennyit vártam t?le pedig szegénykémet néha megkinozták. A költségek minimálisak voltak,2002-ben adtam el néha látom most is szolgál még.
Elégedett voltam vele.
Hibalista
- öninditó felújitás 3000 ft, komplett elosztó 7000 ft, lánccsere a járulékos dolgokkal kb 4000 ft, hátsófékbetétezés4 db összesen 800 ft, munkahenger csere 1200 ft/db, elején kerékcsapágy csere 1000 ft
Ide hordtam szervizbe
magam csináltam
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Skoda Felicia |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
