424-es csatahajó
Szöveges ítélet
Kedvesem családjából került hozzánk. Garázsban tartott, megbecsült, rendesen szervizelt, megkímélt állapotban. Az elsö uton kb 200 km-ert tettem bele, barátkoztunk, izlelgettem a "skodálatos" élményt. Mondjuk letaglózott a gyorsulási képtelenségével, de ezt betudom annak, hogy sportmotor után ültem át autóba :) Valahogy az autózás hőskorát élhetem át újra benne, amikor még nem a 3 betűs elektronikák meg az ilyen - olyan kényelmi felszerelések dívtak, és az utazás tényleg kaland volt - vagy rémálom - :) Alázatra tanít, főhajtásra késztet az "ismeretlen mérnök" előtt, aki egy akkori gazdasági-politikai légkörben dolgozva maradandót tudott alkotni (v.ö.hol lesznek a mai autók 20 év múlva?) hiszen a kasztnin pár barna folt - kb 50 ft-os érme nagyságúak - kivételével rohadásnak, rozsdának nyoma sincs. elhatározásom, hogy eme Skodát meg kívánom őrizni az utókornak, lehetőleg minél "gyáribb" állapotban, ezért kimélös üzemben tartást folytatok: országuton 90-100 km/h max., rendszeres karbantartás, - olaj-és egyéb folyadékcsere, adalékanyagok, stb.
Hja, hogy amúgy milyen? Kit érdekel, én motoros vagyok...
Hibalista
- km-óra, hütöventilátor, hátsó ködlámpa
Ide hordtam szervizbe
mikor hová :)
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Dodge Charger |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
