3 önzetlen szolgáló
Szöveges ítélet
Az első autónk volt, még 1985-ben. Megbízható volt, olcsón üzemben tartható, nem rohadt le útközben soha, a vize sem forrt fel. Igaz én mindig figyeltem rá, rendszeresen szervizelték. 3 évig használtuk.
A következő példányt l994-ben vettem. Ennek 5 sebességes váltója volt. Ez is jó volt, hozta a 120-sok minden előnyét. Olcsón lehetett üzemben tartani, s egy Dacia és egy Trabi után maga volt a tökéletesség. 2 évig használtam, utána egy Nissan Primerára váltottam, ami szintén jó döntés volt.
A 3.Skoda, ez 105-ös volt 2. kocsinak került hozzánk 2005-ben. A fiam ezen tanult meg vezetni. Az autó majdnem idősebb volt nála, 86-os évjáratú volt, tenger sok kilométerrel. A célnak megfelelt. Nevetséges költséggel lehetett megvenni és fenntartani , cserébe a srác jól elsajátitotta a vezetés fortélyait. Vagánykodásra alkalmatlan volt, nem gyorsult jobban egy 20 éves IFA-nál. Gond csak az utángyártott alkatrészekkel volt, mert azok elég gyenge minőségüek, még akkor is, ha Csehországiak.Hála a 2 mesternek mindig útra kész és megbízható volt.Életének 21. évében, saját lábán, érvényes műszakival és zöldkártyával vonult a bontóba. Mindig elégedettek voltunk mindegyikkel.Így aki jó állapotú olcsó autót keres és talál is, vágjon bele nyugodtan.
Hibalista
- indexkapcsoló fesz. szabályzó hengerfejtömítés ill. hengerfej
Ide hordtam szervizbe
Tóbiás Zoltán Mátyásföld éjjel álmában a lábával is megjavítja, kár hogy abbahagyta
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Czeglédi László Mátyásföld ua. mint T.Z.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 72000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nissan Primera |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
