120l
Szöveges ítélet
1996-ban vettük, nem olcsón, 145eFt volt akkor, 10éves volt a gép. A kipufogó belseje fehér !!!!!!! színű volt! A szerelő is azt mondta, hogy jó a motorja. Indulni nagyon nem akart, autóvillamossági szerelőnél is volt, aki egy darab dróttal áthidalta a motort és a kasztnit, 5000Ft-ért, 1999-ben. Vittem az autóklubhoz is, ott cseréltek pipákat,kondenzátort, karburátort (25.000Ft volt 2000-ben, fál havi fizetés), ide vittem műszakira is kellett cserélni kormányt, kétszer indexkapcsolót is. Feltették a próbapadra, egy csomó érték rossz lett. Másnap mentem érte, ráírtak egy csomó rezsióradíjat, persze,hozzá sem nyúltak. Ugyanitt úgy cseréltek gázbowdent,hogy rükvercben húzta a sebváltókar a gázbowdent.
Az esküvőnk napján leállt, alig tudtam elindítani, ugyanezt megcsinálta a lányom keresztelőjekor! 38.000Ft-ért akartam eladni kínomban, szinte tülekedtek érte! Nem adtam el, a végén már kilyukadt a kipufogó, eltört az indexkapcsoló, nem volt benne termosztát, télen! Aztán jött egy lökött ürge, 65.000Ft-ért vette meg műszaki nélkül. Leműszakiztatta, ami belekerűlt neki kb. 60.000Ft-ba, később 125.000Ft-ért hirdette. Utánanéztem magyarorszag.hu-n, ki van vonva a forgalomból.
Sajnálom a ráköltött pénzt, ennyiért már komolyabb autóm is lehetett volna. A Skoda addig jó, amíg megy költeni felesleges rá, ütni-vágni amíg mozog, utána beadni a bontóba!!!
Hibalista
- kilóméteróra, karburátor, küszöbcsere, számtalan apróság
Ide hordtam szervizbe
autóklub Zalaegerszeg
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
