A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 100, 110 (1970-1982)

100, 110 100 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vénlány és a szűz kezek

Szöveges ítélet

Családi autó, a nagyfater használta, később én.Ő volt az első tulaja.Mindenkinek korallpiros és okkersárga 100-asa volt,csak a mienk volt igazi retró,-szerintem- bűnronda égszínkék.
1977 április 10.-én ez volt az utolsó 100-as Skoda, amit Debrecenben a Monostorpályi úti telepen átadtak aznap.Papa majd megőrült, hogy kék maradjon neki.Ezt sosem értettem,a Skoda színe ugyanis piros vagy sárga.(bár a Skoda-zöldek is elég jók)
Mai napig nem értem azt sem, hogy a papa földutakat járt vele,teli pakolta terménnyel és éppen mikor mi termett.Ennek ellenére kristálytiszta volt a kocsi mindig,festve igen,de kasztnizva sosem volt.
Az öreg mindig mojolt valamit a kocsin,de jelszava a "gyári az igazi"volt.
A folyamatos karbantartásnak, és fűtött garázsnak köszönhetően teljesen megbízható volt,bár rohadt kényelmetlen.
Úttartása kegyetlen, messze rosszabb, mint a 120-asé.De a kocsi útontartása könnyen megtanulható.A szél nagy ellensége.
Nagyon szerettem, a formájába egyenesen bele vagyok zúgva.
Igazi műszaki matuzsálem,az alapkonstrukció nem sokat változott.
Nem egy erőgép,szinte semmilyen felszereltsége nincs, mégis ebben a kocsiban még van valami, ami megfogja az embert.Minden porcikáját lehet érezni menet közben.
Csomagtartója kicsi,hátra beszállni nehéz a szűk ajtónyílási-szög miatt.
Azt mondják, a másik embert a hibáiért szeretjük.Én nagyon szeretem ezt a kocsit.Jelenleg Előminősített Hulladékként,várja a veterán vizsgát.Már csak azért is megérdemli, mert papának és unokának is ö volt az első...

Hibalista

- ülés eltört,kipufogó kilyukadt

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1977
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? 120 L
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 100, 110 1970

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)