A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 100, 110 (1970-1982)

100, 110 S100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

S 100 100% CSODA

Szöveges ítélet

Mikor megvette a család 50000FT-ért. A motor cserélve volt 105-ös re, kaszni is felujitva, emiatt a forgalmiban a gyártási év 1984-re volt,módositva.Szerettem meg ha el is romlot néha.Ülésmögötti csomagtér tökéletes volt, csempészésre almáskertben odatettük a leszedet alma nagyrészét azért nem fizettünk.Elöl viszont nehéz volt pakolni, de a tető csomagtartó és még a motorháztetőn lévő csomagszálitó meg oldotta a problémát.Hátsó ablakletekerő hiányzott főleg nyáron. Szivatóval és két gázfröccsel viszont pöcre indult. Soha nem hagyot minket cserben ha elromlot akkor is hazavitt. Váltónál szétcsuszot a rudazat 2 szer, ilyenkor 1-es fokozat,volt csak 30km-tert 20km/h sebességgel tettünk meg padlón 40-et ment, de a fülünk nem birta, ekkor 20L lezabált.Még a biciklisek is megelőztek. Mikor meglett a jogsim ót én hajtottam.Szerintem jól gyorsult fóleg ha a karbin álitottam, igaz ekkor zöldkárgyán nem ment átt, és az addigi 7L helyet 10L evett százon, delegalább lámpánál mindenkit lehagyott. Stabilitása iszonyu főleg télen szétkopott gumival.Felakadni viszont nehéz vele, egy két árokbol saját maga kijött.Előzéskor viszont vissza kellet kapcsolni és tövig gáz,3.-ban 105km/h viszont vitte iszonyu hanghatás mellet,autópáján utazosebessége 110km/h vége 140km/h ami később 130km/h csökkent.Télen álandóan elfagyott az űzamanyag rendszer,kondolom a "BENZIN" megfagyot???!!! Alkatrészek olcsók. fentartása nem drága,olajat az ette de hát gyárilag is sokak fogyasztott.
Imádtam sajnáltam, hogy nem vittem át műszakin.Motornak az a titka,hogy hajtani kell,mi előtt levittem a MÉH-be 2 hónapig áltt a motor teljesen "lelustult".

Hibalista

- Váltó rudazat. Főfékmunkahenger. Hátsó kuplung munkahenger. Lengéscsillapitók. Rugók összementek. Féltengely gumiharang. Féltengely cső. kipufogódobb. gázpedálberohadás.

Ide hordtam szervizbe

Apám aki AUTÓ szerelő. És Én.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1971
Kényelem (6) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? AUDI 80 1982
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 100, 110 1970

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)