A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 100, 110 (1970-1982)

100, 110 110SL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Röhögésre késztető röfögő talicska

Szöveges ítélet

kb.17 évvel ezelőtt vettem 5 ezer Ft-ért, de üzemképesen. Csak poénból vettem meg, az ára miatt. Poénnak jó is volt, hiszen nagyokat nevettünk rajta, hogy milyen egy fapados "autó" volt ez. Legmeglepőbb az volt, hogy a hátsó ajtók ablakai fixek voltak. Sokáig kerestem a kart, míg rájöttem, hogy azt nem szereltek bele, pedig ez a 110 SL változat volt.:))
Előtte éveken át 353-as Wartburggal (1979-es) jártam, de az egy komfortos, csendes, gyors és kényelmes autó volt. A Skoda viszont ISZONYATOSAN HANGOS, TETÜ, nulla fűtéssel és nagyon-nagyon rossz futóművel. Új korában azért biztosan jobb volt. Ráadásul szerintem a LEGRONDÁBB "szocialista" autót sikerült megterveznie a cseheknek. (Biztos a korábbi rém ronda Tátrához viszonyították a "szépségét").
Lényeg, hogy azalatt a 2-3 év alatt amíg megvolt "hobby" autónak csak kb. 1000 km-t mentem vele. Két dolgot éreztem állandóan: féltem benne és röhögtem, hogy ilyen sz@rt valaha mertek gyártani!!!
Emiatt a múlt miatt a Skodákat ma sem tartom igazi autónak. Bár tény, hogy már jobbak a Wartburgnál (hiszen ez meg is szünt) és Ladánál, sőt az új Dáciánál is... :)))

Hibalista

- Nem volt benne fűtés. Félrehúzott a fék. Akadozott a motor.

Ide hordtam szervizbe

Egy sufniba vittem egy "szerelőhöz". Hiszen kár lett volna valódi szervízbe vinni, ahol több lett volna a javítás, mint az autó "értéke".

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1973
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Wartburg 353 Következő autója? Trabant 1.1
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 100, 110 1970

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)