Röhögésre késztető röfögő talicska
Szöveges ítélet
kb.17 évvel ezelőtt vettem 5 ezer Ft-ért, de üzemképesen. Csak poénból vettem meg, az ára miatt. Poénnak jó is volt, hiszen nagyokat nevettünk rajta, hogy milyen egy fapados "autó" volt ez. Legmeglepőbb az volt, hogy a hátsó ajtók ablakai fixek voltak. Sokáig kerestem a kart, míg rájöttem, hogy azt nem szereltek bele, pedig ez a 110 SL változat volt.:))
Előtte éveken át 353-as Wartburggal (1979-es) jártam, de az egy komfortos, csendes, gyors és kényelmes autó volt. A Skoda viszont ISZONYATOSAN HANGOS, TETÜ, nulla fűtéssel és nagyon-nagyon rossz futóművel. Új korában azért biztosan jobb volt. Ráadásul szerintem a LEGRONDÁBB "szocialista" autót sikerült megterveznie a cseheknek. (Biztos a korábbi rém ronda Tátrához viszonyították a "szépségét").
Lényeg, hogy azalatt a 2-3 év alatt amíg megvolt "hobby" autónak csak kb. 1000 km-t mentem vele. Két dolgot éreztem állandóan: féltem benne és röhögtem, hogy ilyen sz@rt valaha mertek gyártani!!!
Emiatt a múlt miatt a Skodákat ma sem tartom igazi autónak. Bár tény, hogy már jobbak a Wartburgnál (hiszen ez meg is szünt) és Ladánál, sőt az új Dáciánál is... :)))
Hibalista
- Nem volt benne fűtés. Félrehúzott a fék. Akadozott a motor.
Ide hordtam szervizbe
Egy sufniba vittem egy "szerelőhöz". Hiszen kár lett volna valódi szervízbe vinni, ahol több lett volna a javítás, mint az autó "értéke".
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1973 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Wartburg 353 | Következő autója? | Trabant 1.1 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
