A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 100, 110 (1970-1982)

100, 110 S100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pali

Szöveges ítélet

Pali a 3-ik skodám. Már 99-óta figyeltem mi történik vele suliba menet mindig megnéztem a ház udvarában. Aztán felkerültem pestre és hirtelen eltünt gondoltam hogy már nincs többé. Teltek az évek érettségi majd munka, lett S100L-sem Sárga Csikónak hivják ő az első autóm majd jött a 110R coupe a Sárika és lám Pali aki 10 éve eltünt hirtelen elubbukkant új autó vásárlása miatt a kert végébe tolták. Azzonnal cselekedtem és mondták hogy eladó. El is hoztam igaz nem saját lábán mert 4 éve pihent ideiglenesen kivonva elöször a motort keltetem életre egy másik karbival gyújtás állitás és már járt a motor. Az állapota elég rossz volt újrafényeztük hátsó sárvédőnnél kelett hegesztenni majd megismertem egy csajt ancsánnak hivják igy hanyagoltam a skodákat eltelt egy év és Ancsával forgalomba helyezzük Palit mert vele szeretnék menni nyáron a Pécsi skoda találkozóra. Próba út során a főfékhenger és a termosztát ment tönkre ezeket már kicseréltem megzsiroztam a futóműveket olajcsere. Most a műszakira gyüjtük és remélem hamarosan már körbe autozhatjuk az országot vele. Pali egy szép dácsia kék szinű külső kilincses 100-as. Teljesen műbőr a belseje fehérszinű műszerfala van oldalbefuvok nélkül. A hátsó ajton az elefántfül ablakot már nem lehet kinyitni a 71-ben gyártott 100-son még ki lehetett nyitni. Biztonsági öv mint a repülőgépeken mindig képezni kell az utasokat az öv használatra. A fütűmotor kapcsolója egy fokozatú a későbbi 100-sokon már 2 fokozatú. Paliban nincs rádió és nem tervezek beletenni az üléseit fekvöhelyesre lehet alakitanni mint a többi 100-son. Mivel még nem mentem vele nem tudok róla irni hogy miyen vezetni még az eredeti cseszkos gumik vannak rajta gondolkozon veterán viszgára de inkább igy szeretem normálban. Még egy 1000-est szeretnék de majd később mikor már lesz helye neki.

Hibalista

- Főfékhenger a sok év állástól, termosztát.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam javitom.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1972
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 100, 110 1970

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)