A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 100, 110 (1970-1982)

100, 110 S100 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Ótvar a város szélén

Szöveges ítélet

Nem az enyém volt,- de magaménak tudok vele minden pillanatot- Apámé. De úgy érzem írnom kell helyette is. 8 évesen került hozzánk ez az izé az átkosban.
Interi?r: igazi benzing?z szagot okádó kárpit. Hátul kényelmesen tudtunk ?csörögni testvéremmel a perion zsebtelepeken, persze a Yugó tengerpartig (szigorúan csak konvojban) egy párszor ki kellett kászálódni, hiszen a csomagtér egy jelent?s része a hátsó ülés támlája mögött helyezkedett el. Gyermekként 3 évig sírtam apámnak, hogy szerelejen be egy hátsó ablakteker? mechanikát, mert 30fokban nyáron a t?z? napon ez igen komoly napszúrást tudott okozni, nyílván ez holmi extra volt a merkuron keresztül.
Megbízhatóság:Egy olyan út sem volt ahol ne hagyott volna cserben. Üdvözletem a ma már nyugdijazott orosz grísáknak (hál Kádár Jancsi bácsinak, hogy 30 km-enként tutira volt egy ruszki "ojjektum") akik számtalanszor húztak vontak bárhová ahova kértük.
A motor: szemet szúró iszonyatos m?szaki megoldások a motortérben, csomagtartóban?:) Szanaszét mindenfelé.
Állandóan felfort. Hegynek természetesen egy komoly bringással is versenybe lehetett szállni.
Menet stabilitás: említésre sem méltó, egy lovaskocsi nagyobb biztonságélményt nyújtott.
Exteri?r: Hiperolcsó benzinárak mellett igencsak gyültek a km-ek. Néhány év komolyabb használat után a bemattult snowwhite kasztnin megjelentek a neolux zománccal rajzórai ecsettel is kiválóan javítható rozsdás buborékok. Ej kisebb gond volt ez Anyámnak akinek a "nilon" harisnyája lett saras pedig csak az anyósülés megtisztelt trónfoglalója volt. Az alvázon át könyeddén lehetett kihinteni akár menetközben is (Dakaron ez lényeges extra lenne) a hamutartóban felgyült töki-szotyi héjjakat és kossuth csikkeket. 8 év míg élt köztünk megért egy teljes újra fényezést.
A VÉG: 180km-ert utazni kihívás volt. Soha véget nem ér? aszfaltcsík max 90km/h-val, persze a jobbik oktánból, amúgy csak 80km/h utazó.de ez utóbbi miatt rendkívül biztonságos volt. Ezt be is bizonyítván egy kb 60km/h órával megcsúszva egy 3m mély árokba hossztengelye körül meggrillezve totálkárosra nem tört. De még hazavitte a családot épségben, igaz szénakötöz?vel összerakták a helyi TSZ-nél. Hosszú hónapok múltával egy helyi nepper adott érte pár ezer forintot, el?tte még kijátszottuk benne magunkat a kis cimbikkel. Amolyan 4 páncélost és a kutyát, hiszen alulról is be tudtunk mászni az alvázon keresztül. Majd f?nixként láttam a városban már black edition verzióban.
Ajánlom minden retromajmolónak, tudják meg milyen vele ferfordulni gyermekként halálra rémülni a balesetben, utazni vele 360 km-ereket, lemenni vele a tengerre, szívni a b?zt, remegni a -20fokban, hogy odaérsz e vele egyáltalán vagy elszavalni "A puszta télen"-t. Nekem megmarad az emléke, ami megszépült, de a zsiguli ami utána jött, az már igen, még ennél is id?sebb volt, de ez már egy másik történet. Apám azóta elny?tt egy toyotát, vásáros mercit, és egy fiat-ot. KItanulta az autószerelést mellettük és azóta inkább bringával jár...

Hibalista

- Minden ami mozoghat

Ide hordtam szervizbe

Milyen szerel?? KGST-és GMK-ák? az már men? volt ...

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Mikor ki, hol a fater, 5 év m?szaki szakközép, 5 év m?egyetem után már a kisujjában volt, de bármelyik TSZ-ben a 4-es mentén.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1974
Kényelem (1) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Zsiga
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (0.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 100, 110 1970

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)