Ment mint az állat. Imádtam.
Szöveges ítélet
A kocsit 4 évesen vettem egy szinésznőtől, nagyon megkímélt állapotban. Rögtön megtetszett, mert ebben a coupe 1100 cm3 motor volt kicsit kihegyeztve, olajhütővel, duplatorku karbival. Tettem rá egy gyári sport dobot és a kocsi hihetettlen de 180-at ment. 160-al utazott, és akkor sem nyelte be a 9 lityit. REngeteg autóm volt azóta, elötte is volt pár, de egyiket sem használtam 9 évig. Ezen tanult meg a feleségem és az uj tulaj is vezetni, sőt annak a felesége is, mikor a kuplung tárcsa elkopott, pedig akkor már 200 e felett volt a kocsiban. 62 Le- de csak 780 kg, hegynek leverte akkor a császár 1500 ladákat. Bejártam vele európát, és egy féltengely törésen kívül komoly baja nem volt.
Leggyengébb pontja a karosszéria volt, ami korrodált rendesen. Talán erre kellett a legtöbbet költeni.
Hibalista
- Hátsó féltengely törés (1200 Ft)+ tréler 3000 Ft
- Olajhütő csö lyukadás, vizpumpa csapágy. Más semmi, csak a szokásos kopó alkatrészek, betétek.
Ide hordtam szervizbe
Budaörsön akkor még volt egy szövetkezet.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1972 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 100 | Következő autója? | Dacia 1300 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
