A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 100, 110 (1970-1982)

100, 110 s100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

életem szerelme Beatrix

Szöveges ítélet

Szerintem a világ 2. legszebb autója.(Első a mb1000), ezért is vettem meg kb egy heti jattomból. A Beatrix (így kereszteltük el) előző tulaja meg halt egyik örököstől vettük meg-át faramuci módon. A tati otthon garázsban tartotta, maga javítgatta több kevesebb sikerrel, amit nem tudott meg javítani azt inkább kiszerelte mint pl a fűtőradiátort a hátsó ülés alól( felejtsd el hogy kapsz hozzá), vagy a gyústás kulcsot nem lehetett kivenni a kormányoszlopból ott fityegett mindig, festeni is otthon ecsettel :-))) kasztni nem rohadt, motor tartók nem lógtak, csomó pót szerszám uzsgyi. Az első problémák a gyújtással jelentkeztek de gyertya kábel és elosztó csere után állítom fügébb volt mint a fiat 127. Majd nálam is elő jött a sokat emlegetett túl melegedés ezért mindig volt a csomag tartóban 5l víz. Azután a töltés kezdett elmaradni de idejében észre vettem és egy cimbi megjavította a generátort, csak vmit elbaszott a feszszabályzón, alig bírtam szerezni a végén ígyis piszkos módszerekkel. Ekkor csapott bele a szar a ventillátorba, mert kölcsönadtam egy havernak akinél defektes lett az egyik hátsókerék s mire a szerencsétlen rájött hogy emelje fel beszakította a küszöböt.
Kálváriám itt nem ért véget mert a örökösök összevesztek a hagyatékon és kiderült aki eladta nem egyeztetett a többiekkel ezért ma se értem miért de bevonták a forgalmimat. majd mire tisztázódott az ügy megszorult a motor és mivel nem találtam szerelőt az uvaron állva belekapott a rozsda a törött küszöbbe. veteránvizsgára sajnos nem volt pnzem meg ismerős se így sajnos fájó búcsút vettem tőle és kivitettem a MÉHbe. DE a kulcsa ma is meg van.

Hibalista

- fűtés, feszszabályzó, generátor, majd az egész motor,

Ide hordtam szervizbe

sajnos senki nem vállalta

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1974
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 127 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 100, 110 1970

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)