A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 100, 110 (1970-1982)

100, 110 s-100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csehszlovák Cadillac

Szöveges ítélet

üdv mindenkinek! 4-ik Skodámat gyilkolom, rossz autó nem létezik, csak türelmetlen ember. Volt már: Trabantom, Suzukim, Barkasom, BMW-m, Skoda 1000MB-m, s100, s100L, és most megint egy sima s100. Égszínkék és nem metál. Rengeteget mentem már vele és nem azért van egy vagonnyi alkatrészem mert mindig cserélgetem. Most éppen csak a vízpumpám van szétcsúszva, !!2005 nyara óta!!. Ha lenne egy új autóm, rossz vízpumpával vajon kibírna egy évet?? Van hozzá kettő, de még nem annyira folyik, hogy ne legyek lusta kicserélni. Szerintem a kisautónak a következők a gyengepontjai: féltengelyszimeringek, első-hátsó főtengelyszimeringek, főfékhenger, kinyomócsapágy, beázás az elöregedett gumitömítések miatt. Személy szerint ajánlom a vízpumpa és a hűtőventilátor folyamatos zsírzását, de ide tartoznak még a futómű egyes részei is. Az elektromos rendszer nem rossz, elöregedés miatt egy-két gyíkja lehet. Pl indexelésnél ugrál a hőfokmérő, az üzemanyagjelző. Ha reflektort kapcsolunk, a vízhőfokmérő legalább háromat fordul :) Alapvetően már meg sem tudnék lenni nélküle. Ha igazán foglalkoznak vele, minimum 90%-os az autó. Ezt az autót nem csak szerelni kell foglalkozni is kell vele (zsírzások, motorváltó olajszintje, hűtővízszint, akkumlátorsaru, fékfolyadék, világítás és ékszíjj)
Én veterános szemmel nézem az autó szépségét, nem egy erőgép, de azt hülyeségnek tartom, hogy tetűlassú. Abba nem akarok belemélyedni, hogy az enyém miért megy jól, ha vkit érdekel, írjon emailt: stenczelcsaba@freemail.hu
Az összes autómat én szereltem, már amennyit kellett. A rossz véleményeket nem tudom milyen emberek írták, de biztos hogy meg volt az oka a rossz tapasztalatoknak. Írom ezt 24 évesen, nem anyukám, apukám új tipusú műanyagautójával járok, hanem VASSAL.

Hibalista

- 1db kinyomó csapágy,1-2 izzó 1-föfékhenger, fékpofák, az akkumlátorsaru elsavasodása miatt gyujtás volt de azon kívül se kép se hang--> egy kis drótkefe+csiszolópapír és máris felhörgött az állatja

Ide hordtam szervizbe

saját magam bűvölöm a technikáimat

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

nem veszekszem magammal

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1976
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Skoda 1000MB ´67 Következő autója? Skoda Tudor
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 100, 110 1970

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)