A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 100, 110 (1970-1982)

100, 110 100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A család els? autója

Szöveges ítélet

Amikor pár évesen megvettük egy ismer?stöl (aki azért adta el mert megjött az új "100-as-a") még autónak számított, úgy mlegették, mint a "négyütem? trabant", bár ezt a címet kés?b a "valódi négyütem? trabi" elvette t?le.
Megdöbbent?en igénytelen begbízható jószág volt, bár minden második hétvégén megkövetelt egy kis "átnézést, igazítást".
A mai szemmel nézve, amikor az Octaviámat évente kétszer viszem szervízbe megdöbbent?, de abban az id?ben ez volt az elfogadott.
Az egyszer?ségére jellemz?, hogy vezetni, még b?ven nem tudtam, de az autót karbantartani már igen
Már abban az id?ben is lassúnak számított, az M7-esen at "érdi emelked?n" (tudja még valaki hol van?) egymás után áltak az autók felforrt h?t?vizzel, a miénk sose került közéjük. Komolyabb "útmenti javítást" egyszer követelt meg, amikor a váltórudazatból kiesett egy csavar.
Amikor szétrohadt a karoszéria (A gázpedál alatt ki lehettett látni, a vazet?ülés elött akkira luk keletkezett, hogy egyszer kiléptem rajta (13-14 évesen)) egy hasonló tipusra cseréltük, azon tettem meg els? önálló kilómétereimet...
Ezt kés?bb Ladára cseréltük, ami nagy csalódást okozott, és állandóan összetörtük (A két skodát összesen nem törtük annyit, mint a szegény ladát).
Annyira szerettem a Skodát, hogy tervezem egy 100-as vásárlását "buli autónak", eredeti állapotra baállítva

Hibalista

- A karburátor rendszeresen elkoszolódott (évente darabokra szedés tisztítás)
- Párszor elszakadt a gázbowden
- egy h?velyezés gy?r?zés
- AC pumpa rendszeresen behalt (korszer?bbre cseréltük)
- A karoszéria egy alvázvédelmet követ?en szétrohadt (lehet, hogy az alvázvéd? ette meg?)

Ide hordtam szervizbe

Mindig mi szereltük, kivéve a festést, alvázvédelmet

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1975
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Egy másik "100-as", majd Lada, Trabant 601, Trabant 1.1
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 100, 110 1970

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)